همشهری آنلاین: تیم ملی تپانچه دختران ایران موفق به کسب مدال طلا و عنوان نخست دهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا شد.

Shooting Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در این مسابقات که در واکوسایتامای ژاپن در حال برگزاری است، تیم دختران ایران شامل فاطمه قدرت‌الهی با امتیاز 386، هانیه رستمیان با 383 امتیاز و سیده شیرین مرتضوی با 375 امتیاز بر سکوی نخست تپانچه بادی دختران آسیا تکیه زدند.

تیم‌های هند و کره جنوبی نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنين تنها نماینده ایران در بخش مردان که برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان راهی فینال تپانچه بادی شده بود، سهمیه المپیک نوجوانان آرژانتین را کسب کرد.

عرفان صلواتی در فینال پس از تیرانداز هندی به مدال نقره دست یافت و نماینده کشور کره سوم شد.

عرفان صلواتی

این برای اولین بار است که در تاریخ تیراندازی، ایران توانست دو سهمیه المپیک نوجوانان را کسب کند.

در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم ملی تیراندازی کشورمان با کسب مقام نایب قهرمانی در رشته تفنگ بادی بانوان رده سنی جوانان و کسب سهمیه المپیک توسط امیرسیاوش ذوالفقاریان و همچنین در رشته تپانچه بادی بانوان رده سنی جوانان با کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی و دریافت مدال نقره توسط عرفان صلواتی و کسب سهمیه المپیک نوجوانان آرژانتین به کار خود پایان داد.

مسابقات قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا ژاپن با حضور 407 ورزشکار از 27 کشور آسیا از 15 تا 21 آذر ماه در شهر واکوسایتاما برگزار شد.

 

کد خبر 392134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha