پزشکی قانونی اعلام کرد: داماد جنایتکار که در جریان درگیری خونین همسر و مادرزنش را به قتل رسانده و پدرزنش را مجروح کرده بود بیماری روانی ندارد.

اواسط مرداد امسال، مأموران كلانتري 133پايتخت در جريان جنايتي هولناك در منطقه شهرزيبا قرار گرفتند. مرد جواني با ضربات چاقو همسر و مادرزنش را به قتل رسانده و پدرزنش را به‌شدت مجروح كرده بود. مأموران با حضور در محل، قاتل را كه در محل حادثه حضور داشت دستگير كردند. با گزارش ماجرا به قاضي دشتبان بازپرس ويژه قتل تهران، وي به اداره آگاهي تهران منتقل شد و در بازجويي‌ها گفت: جمعه‌شب همسرم به همراه خانواده‌اش به جشن عروسي يكي از بستگان خود رفت اما من نرفتم. در تمام اين مدت با همسرم در تماس بودم و منتظر بازگشتش بودم اما همسرم به خانه نيامد.

آن شب همسرم پس از پايان مراسم عروسي به خانه پدرش رفت و به من زنگ زد كه در آنجا مي‌ماند. از اين موضوع خيلي ناراحت شدم. من از مدتي قبل با خانواده همسرم دچار اختلاف شده بودم. احساس مي‌كردم كه همسرم هم تحت‌تأثير آنهاست. درحالي‌كه به‌شدت عصبي بودم ساعت 7:30صبح به خانه پدرزنم رفتم.

در آنجا با هم صبحانه خورديم اما بعد درگير شديم. من هم عصباني شدم و بعد از تهيه چاقو دوباره به آنجا برگشتم و به آنها حمله كردم. پس از اعترافات اين مرد از آنجا كه وي مدعي بود مبتلا به بيماري رواني است، قاضي جنايي دستور بررسي‌هاي تخصصي در اين زمينه را صادر كرد و او به پزشكي قانوني منتقل شد.

متخصصان پس از بررسي‌هاي تخصصي اعلام كردند كه وي بيماري رواني ندارد و در زمان ارتكاب جنايت كاملا سالم بوده است اما متهم به اين نظريه اعتراض كرد كه اين بار وي از سوي كميسيون سه نفره پزشكي قانوني تحت معاينه قرار گرفت و اين بار هم اعلام شد وي از سلامت رواني برخوردار است. در چنين شرايطي او بايد منتظر باشد تا پس از صدور كيفرخواست در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شود.

کد خبر 391951

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha