چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
۰ نفر

۲ جوان دو‌جنسیتی که متهم هستند در یک درگیری مردی را به قتل رسانده‌اند، صحنه جنایت را بازسازی کردند.

متهم

به گزارش همشهري، تحقيقات در اين پرونده از صبح 22آبان‌ماه همزمان با اعلام گزارش قتل مردي ٤٥ ساله در شمال تهران شروع شد. با حضور قاضي سيدسجاد منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل تهران و تيم تجسس در محل مشخص شد كه مقتول مردي 45‌ساله بوده كه در جريان يك درگيري به قتل رسيده و جسدش در خيابان افتاده بود. اهالي محل مي‌گفتند كه او با 2زن درگير شده و آنها پس از درگيري سوار بر يك خودروي پژو207 از محل گريخته‌اند. درحالي‌كه بررسي‌ها براي يافتن عاملان جنايت ادامه داشت،

سرنخ‌هايي از 2زن جوان به‌دست آمد و آنها دستگير شدند. پس از انتقال متهمان به اداره آگاهي معلوم شد كه هر دوي آنها ‌دوجنسيتي هستند. يكي از آنها ميلاد نام داشت و معروف به مهناز بود و ‌ديگري محسن، معروف به مژگان. آنها در بازجويي‌هاي اوليه اعتراف كردند كه بر سر پول با مقتول درگير شده‌اند اما در نهايت وي با سر زمين خورده و همين باعث مرگش شده است. دو متهم ٢١ و ٢٨ ساله در بازجويي‌ها اقرار كردند كه در خيابان با مقتول آشنا شدند و پس از آن به خانه‌اش رفتند.

آنها مدعي شدند كه در ازاي اين كار قرار بوده يك ميليون و 500هزارتومان از مقتول بگيرند اما او پول‌شان را پرداخت نكرد و بر سر اين موضوع با هم درگير شدند و مقتول پس از اين درگيري درحالي‌كه به عقب مي‌رفت، تعادلش را از دست داده و زمين‌خورده و در نهايت نيز جان باخته است. متهمان در ادامه به محل حادثه منتقل شدند و صحنه قتل را بازسازي كردند. آنها همچنان منكر اتهام قتل عمدي شدند و اصرار دارند كه در مرگ او نقشي نداشته‌اند. متهمان پس از بازسازي صحنه قتل به بازداشتگاه بازگردانده شدند.

کد خبر 391694

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha