همشهری آنلاین: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمین شکار ۲ قلاده جوجه تیغی به چاپ ۱۴ متر بنر با موضوع ارزش حیوانات در حیات وحش کهگیلویه و بویراحمد محکوم شدند.

محکوم شدن شکارچی جوجه‌تیغی به چاپ ۱۴ متر بنر با موضوع محیط زیست

به گزارش ایسنا، سید اسدالله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: این متهمین فرصت دارند با هماهنگی اجرای احکام کیفری حداکثر ظرف مدت یک ماه 7 عدد بنر به طول 2 و عرض 1 متر در میادین شهر قلعه رئیسی نصب کند.

وی بیان کرد: در استان با تعاملات خوب و قابل قبولی که با مراجع انتظامی و قضایی ایجاد شده، مامورین نیروی انتظامی پاسگاه کوشک قلعه رئیسی به 2 نفر متخلف برخورد می‌کنند که بوسیله 3 قلاده سگ آموزش دیده، 2 قلاده جوجه تیغی شکار و به مقصد برازجان استان بوشهر در حرکت بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای متخلفین پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که در ادامه رسیدگی متهمین به شکار 2 قلاده جوجه تیغی محکوم می‌شوند.

هاشمی ضمن تشکر ویژه از توجه دادیار محترم شعبه اول دادگاه عمومی بخش چاروسا به مقوله حفظ و اهمیت محیط زیست گفت: متهمین به 18 میلیون ریال جریمه کیفری و چاپ 7 عدد بنر به طول 2 متر و عرض یک متر با مضامین ارزش حیوانات در حیات وحش و فتوای مراجع عالیقدر کشور در مورد احکام شرعی خوردن گوشت جوجه تیغی، چاپ و در سطح شهر قلعه رئیسی و مکان‌های پرتردد نصب کند.

کد خبر 391446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha