همشهری آنلاین: رییس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اعلام کرد: گروه پزشکی و تجهیزات جدید درمانی قرارگاه پدافند هوایی در طرح مردم یاری محمد رسول الله (ص) ارتش شرکت می‌کند.

علیرضا رنجبر

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، امیر سرتیپ دوم پزشک علیرضا رنجبر نایینی با اعلام این خبر گفت: گروه پزشکی متخصص و مجرب این قرارگاه در تخصص های مختلف و به همراه تجهیزات جدید درمانی برای ارائه خدمات مردم یاری و پزشکی به بیرجند اعزام و در روستاهای استان خراسان جنوبی ارایه خدمت خواهند کرد.

وی توضیح داد: گروهای پزشکی، پیرا پزشکی و پرستاری قرارگاه پدافند هوایی در قالب این رزمایش آماده خدمات رسانی به مردم در منطقه بیرجند هستند.

رییس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اضافه کرد: ارائه خدمات بهداشتی شامل توزیع برشورهای آموزشی، اسکرینینگ تنبلی چشم و اهداء بسته های بهداشتی و استفاده از تجهیزات جدید قرارگاه پدافند هوایی شامل اتاق های عمل سیار، واحد های دندانپزشکی مجهز و سایر امکانات مورد نیاز از جمله خدمات ارائه شده این گروه پزشکی به افراد محروم و کم تر برخوردار این منطقه خواهد بود.

طرح مردم یاری محمد رسول الله(ص) ارتش در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از فردا (13 آذر) آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم و کم تر برخوردار مناطق شرق و جنوب شرق کشور از اهداف اجرای این طرح است که به مناسبت هفته وحدت اجرایی می شود.

پزشکان و پرستاران حاضر در این طرح مردمیاری در شهرستان های خاش(ده رییس)، ایرانشهر(بم پور)، کنارک(پسابندر)، چابهار (کهیر) و سواحل مکران استان سیستان و بلوچستان و سربیشه(مناطق درود و مرکزی) استان خراسان جنوبی به ارائه خدمات متنوع بهداشتی و درمانی خواهند پرداخت.

در اجرا و برگزاری طرح مردم یاری محمد رسول الله(ص) ارتش در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پزشکان عمومی، متخصصان مغز و اعصاب، قلب و عروق، زنان و زایمان، ارتوپد، چشم، گوش و حلق و بینی، دندانپزشک، متخصص عفونی و جراحان عمومی و تخصصی حضور خواهند داشت تا به افراد محروم و کم تربرخوردار این استان ها به صورت رایگان خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه کنند.

کد خبر 391350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha