مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بسیاری از ما دوست داریم خانه‌هایمان به گونه‌ای طراحی شوند که همیشه در معرض تابش نور خورشید باشیم و یک شرکت انگلیسی تحقق این رویا را ممکن کرده است.

خانه‌های چوبی متحرک همیشه نورگیر از راه رسید

به گزارش مهر، یک شرکت انگلیسی خانه‌های تخم مرغی شکل موسوم به Escape Pod طراحی کرده که اقامتگاه‌هایی کوچک و چند منظوره برای نصب سریع در حیاط خلوت یا باغ یا دیگر فضاهای باز محسوب می‌شوند.

جهت قرارگیری این خانه‌ها به سرعت و بدون دشواری خاصی قابل تغییر است و لذا در زمان حضور در آنها همیشه می‌توان از نور خورشید بهره‌مند بود یا در صورت گرمای بیش از حد این خانه‌ها را در جهت سایه قرار داد.

خانه‌های یاد شده از چوب بلوط ساخته شده‌اند و برای زیباسازی از پوشش سدر در آنها استفاده شده است. طراحی داخلی این خانه‌ها نیز منعطف است تا قابل تبدیل به فضای حرفه‌ای کار، محل استراحت و غیره باشند.

وسایل گرمایشی و سرمایشی هم در این خانه‌ها قابل نصب است و در مجموع تا حداکثر ۱۰ نفر را می‌توان بدون مشکل خاصی در خانه‌های یاد شده اسکان داد.

عایق‌بندی سطح و کف از جمله دیگر مزایای خانه‌های یاد شده است. همچنین پنجره‌های خمیده بر اساس تمایل و تصمیم خریدار به صورت افقی یا عمودی نصب می‌شوند. تغییر محل نصب پنجره‌ها بعد از خرید این خانه‌ها با استفاده از ابزار نجاری ساده ممکن است. قیمت هر یک از این خانه‌ها که خرید آنها به زودی امکان‌پذیر می‌شود، حدود ۲۶۷۰۰ دلار خواهد بود.

کد خبر 391309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha