همشهری آنلاین: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح نحوه استفاده از کسر خدمت‌های قدیمی مربوط به رزمندگی، ایثارگری و آزادگی برای متولدین سال ۷۲ و قبل از آن را تشریح کرد.

به گزارش ايسنا، سردار موسی کمالی با اشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان بهره‌مندی از کسر خدمت‌های جدید سربازی اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز اطلاع رسانی شده بود برابر قانون برنامه ششم توسعه و هماهنگی‌های انجام شده با ستاد کل نیروهای مسلح هر ساله 20 هزار نفر از افرادی که والدین‌شان سابقه حضور در جبهه یا آزادگی را داشته یا ایثارگر باشند در صورتیکه بیشترین امتیاز را کسب کنند کسر خدمت دریافت خواهند کرد و از روز گذشته به مدت یک ماه نیز ثبت نام از متقاضیان در دفاتر پلیس+10 آغاز شده است.

کمالی با اشاره به کسر خدمت‌های قدیمی مربوط به رزمندگی، ایثارگری و آزادگی خاطرنشان کرد: در گذشته کسر خدمت برای مشمولان متولد سال 72 و قبل از آن وجود داشت که با اجرای قانون جدید از 19 آذرماه امسال این کسر خدمت‌ها از رده اعتبار ساقط خواهد شد.

کمالی شرط استفاده از این کسرخدمت‌ها را برای متولدین سال 72 و قبل از آن ثبت کردن این کسر خدمت‌ها در یگان‌های نیروهای مسلح اعلام کرد و افزود: والدین این افراد اگر تا قبل از 19 ماه جاری کسر خدمت‌های مربوط به سوابق رزمندگی، ایثارگری یا آزادگی خود را در یگان‌های نیروهای مسلح ثبت کنند فرزندانشان می‌توانند از این کسر خدمت‌ها بهره‌مند شوند در غیر اینصورت این کسر خدمت‌ها فاقد اعتبار است.

وی شرط مهم دیگر برای بهره‌مندی از کسر خدمت‌های قدیم و جدید را نداشتن غیبت اعلام کرد و به ایسنا گفت: تاکید ما به تمامی مشمولان این است که پیش از ورود به غیبت وضعیت سربازی خود را مشخص کنند.

کد خبر 391290

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha