همشهری آنلاین: در شرایطی که پیش از این تصور می‌شد مهران مدیری قصد دارد مدتی دور برنامه‌سازی را خط بکشد و استراحت کند، با آغاز تولید فصل چهارم «دورهمی» او در آینده نزدیک به شبکه نسیم بازمی‌گردد.

سروش جمشیدی

به گزارش همشهري آنلاين، هر چند ابتدا اعلام شده بود «دورهمي» تازه پس از پايان ماه صفر روي آنتن تلويزيون مي‌رود، شواهد و قرائن نشان مي‌دهد دوستداران برنامه‌هاي مديري دست‌كم تا اوايل زمستان بايد منتظر بازگشت او باشند. نكته مهم در اين ميان كنار رفتن بازيگراني هستند كه از ابتدا در «دورهمي» حضور داشتند و به تدريج كنار گذاشته شدند. آنچه جالب‌تر به نظر مي‌رسد اينكه سروش جمشيدي با شخصيت قيمت دل از مديري برده و حالا قرار است همه هزينه‌ها براي او بشود.

«دورهمي» در فصل اول با اجراي مديري و تركيب بازيگراني چون سیامک انصاری، شقایق دهقان، محمد نادری، الیکا عبدالرزاقی، مهران رنجبر و امیرمهدی ژوله از اواخر اسفندماه 94 در جدول پخش شبكه نسيم قرار گرفت. رامین ناصرنصیر، امیر جنانی و لیلا ایرانی بازيگراني بودند كه در فصل دوم جايگزين ژوله و دهقان شدند اما در فصل بعد فقط سه بازيگر حضور داشتند؛ انصاری، جمشیدی و مه‌لقا باقري كه نقش همسر قيمت را ايفا مي‌كرد.

حالا خبر مي‌رسد مديري دو بازيگر ديگر را هم كنار گذاشته و مي‌خواهد «دورهمي» چهارم را با حضور خودش و قيمت براي پخش زمستاني آماده كند. از همان ابتدا هم پيدا بود مجري و همه‌كاره برنامه طنز شبكه نسيم به نوع بازي و طنازي‌هاي جمشيدي علاقه خاص دارد و از لحظه‌هاي حضور او روي صحنه لذت مي‌برد. خنده‌هاي گاه و بي‌گاه مديري از شيرين‌كاري‌هاي قيمت نويدبخش ادامه همكاري اين دو چهره بامزه بود و حالا به نظر مي‌رسد پيش‌بيني‌ها درست از آب درآمده است.

هر چند مديري همزمان با اكران نخستين تجربه كارگرداني خود در سينما يعني «ساعت پنج عصر» اعلام كرده بود براي مدتي از تلويزيون به ويژه برنامه‌سازي به شيوه «دورهمي» دور خواهد بود اما مديران تلويزيون توانستند او براي توليد فصل چهارم اين برنامه محبوب قانع كنند. شايد ناكامي در ركوردشكني با «ساعت پنج عصر» يكي از دلايل بازگشت مديري به تلويزيون باشد؛ چهره‌اي كه همچنان محبوب و مورد علاقه مردم است.

شبكه نسيم كه با آغاز ماه‌هاي محرم و صفر و پايان يافتن دو برنامه پربيننده «دورهمي» و «خندوانه» از اصل خود دور افتاده بود، حالا مي‌تواند دوباره مخاطبان جدي خود را بازيابد و به روزهاي اوج بازگردد. مهران مديري و رامبد جوان به فاصله‌اي كوتاه از هم «ساعت پنج عصر» و «نگار» را روانه پرده سينماها كردند و حالا با خيالي آسوده‌تر مي‌توانند برنامه‌سازي براي هواداران خود را از سر بگيرند.

کد خبر 391216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha