همشهری آنلاین: ستاره ایرانی باشگاه شارلروا در میان ۱۰ بازیکن برتر نیم فصل نخست قرار گرفت.

Kave Rezaea

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه رضایی در پایان نیم فصل نخست در بین ۱۰ بازیکن شگفت‌انگیز این فصل از رقابت‌هاي ليگ فوتبال باشگاهي بلژيك قرار گرفت.

سایت‌های بلژیکی از جمله ووته بال در گزارشی ویژه پیرامون بازیکنان شگفت‌انگیز نیم فصل نخست، فهرست ۱۰ نفره‌ای از برترین نفرات تیم‌های مختلف حاضر در لیگ برتر فوتبال بلژیک را انتخاب و معرفی کردند که کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا با قرار گرفتن در جایگاه سوم این فهرست به افتخاري دیگر رسید تا همچنان روز‌های رویایی را در قاره سبز سپری کند.

در این گزارش سایت ووته بال در خصوص کاوه رضایی نوشت: «بازیکن ۲۵ ساله از همان روز‌های نخست حضور در اردوی شارلروا باعث سورپرایز بازیکنان، مربیان، مالکين باشگاه و از همه مهم‌تر طرفداران شد تا جایی که پیناندا، دروازه‌بان این تیم از او به عنوان مهاجمی ویرانگر یاد کرد که با توان بدنی بالا و تعصب خاصی برای برتری تیمش از دقیقه اول تا آخر تلاش می‌کند و خستگی‌ناپذیر نشان می‌دهد. کاوه در طول رقابت‌های نیم فصل نخست ۷ بار گلزنی کرد و پنج بار هم پاس گل داد تا فیلیس ماتزو، دیگر ریسک نیمکت‌نشین کردن او مثل سه هفته ابتدایي را به جان نخرد و مدام از کاوه به صورت فیکس در خط حمله سود ببرد».

 

کد خبر 390933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha