همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال از این رو به آن رو شده و تفکرات شفر در تیم کم کم در حال پیاده شدن است.

حسن زمانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برتری استقلال مقابل گسترش‌فولاد و روند حرکتی این تیم بعد از حضور شفر صحبت‌های به سوالات پاسخ داد.

  • استقلال مقابل گسترش به برتری رسید،شما بازی را دیدید؟

بله بازی را تماشا کردم. مگر می‌شود من حرفی بزنم که از سر بی‌تجربگی باشد؟ من گفتم که تیم تا پایان هفته هجدهم جزو سه تیم اول است و این را در آینده می‌بینید. این تیم کاملا از این رو به آن رو شده و شما خودتان می‌بینید که استقلال چه شرایط مطلوبی به دست آورده است.

  • ظاهرا از انتخاب شفر هم راضی هستید.

تفکرات شفر در استقلال کم کم در حال پیاده شدن است و او جایش را در بین هواداران پیدا خواهد کرد. نظم و انضباط در مدیریت او کاملا مشهود است و همانطور که پیش از این هم اعلام کرده بودم هیأت مدیره و مدیرعامل با تمام توان‌شان از شفر و کادرش حمایت کرد.

  • حتما دیدید استادیوم خالی از تماشاگر بود.

متاسفانه همینطور بود. من قبلا هم چنین گله‌ای را کرده بودم و باز هم از کمیته انضباطی گلایه می‌کنم که تماشاگران نباید از دیدن بازی‌های تیم محبوب‌شان محروم شوند. ما قبل از بازی حتی پیشنهاد کردیم که عواید حضور تماشاگران در این مسابقه به بازسازی مناطق زلزله‌زده اختصاص پیدا کند و اینکه چرا کمیته انضباطی و کمیته استیناف چنین موضوعی را نپذیرفتند، برای ما هم جای سؤال است.

  • دو بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل مانده. شما فکر می‌کنید که استقلال از بازی با پیکان و سپاهان چند امتیاز می‌گیرد؟

با این روندی که تیم در پیش گرفته به نظرم استقلال حداقل 4 امتیاز از این مسابقه خواهد گرفت.

  • ظاهرا تغییراتی هم در نیم‌فصل در ترکیب استقلال به وجود می‌آید.

این موضوع به درخواست شفر بستگی دارد. او با توجه به شناختی که پیدا کرده اگر درخواستی داشته باشد ما از طریق مدیرعامل آن را عملی می‌کنیم.

  • این روزها بحث بازنشستگی و برخورد سازمان بازرسی با بازنشسته‌ها به صورت جدی در ورزش مطرح شده است.شما که بازنشسته نیستید؟

نه من بازنشسته نیستم و مشکلی هم ندارم.

کد خبر 390709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha