دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب قسمت آقاکمال نام کتابی است از سری کتاب‌های نقاب که از سوی انتشارات جهان کتاب منتشر شده است.

نقاب ۷۷ با نام قسمت آقاکمال منتشر شد
كتاب قسمتِ آقاکمال با لطف و خدمتی به یک دوست آغاز می‌شود و به یکی از بزرگ‌ترین نبرد‌های باندهای تبهکار در فرانکفورت می‌انجامد. نبردی که تاکنون در شهرهای بزرگ آلمان دیده نشده است. کمال کایانکایا بار دیگر سرگرم پرونده‌ای شده و در حال تحقیق و جست‌وجوست؛ اما او در پی یک قاتل نیست، بلکه در پی نام و هویت دو قربانی است.

قسمت آقا کمال داستان برنده‌های یک جنگ بی‌دلیل و باندهای سازمان‌یافتة جنایتکار است؛ داستانی از بلاهت ملّی‌گرایی افراطی و جنون جنگ در یوگسلاوی؛ داستانی دربارة میهن و زادگاه به هر دو مفهوم خوب و بسیار زشت آن.

یاکوب آرژونی نام مستعار یاکوب بوته (1964 - 2013) نویسندۀ آلمانی و خالق شخصیت کمال کایانکایا است. او پدیده‌ای نادر در ادبیات نوین آلمان و به‌ویژه در زمینۀ داستان‌های پلیسی بود. او می‌کوشید با نوشته‌هایش مشکلاتی را که به نظر فردی می‌آیند، هم‌چون آینه‌ای پیش چشم خوانندگان بگذارد تا دریابند که همۀ آن‌ها معضلاتی اجتماعی و نه فردی‌اند.از یاکوب آرژونی و به قلم همین مترجم، پیش از این در «مجموعة نقاب»، کتاب‌های تولدت مبارک آقاکمال!، به‌سلامتی آقاکمال! و مرد است و قتلش آقاکمال! منتشر شده است.

نقاب 77 با نام قسمت آقاکمال نوشته یاکوب آرژونی از سري كتاب‌هاي انتشارات جهان كتاب است كه با ترجمه ناصر زاهدی در قطع رقعی در  255 صفحه به قيمت 18000 تومان منتشر و رانه بازار كتاب شده است.

کد خبر 390699

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha