دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از تداوم هوای سالم در پایتخت خبر داد و گفت: شرایط کیفی هوای سالم تا فردا ادامه می‌یابد.

تداوم هوای سالم در تهران

به گزارش ايسنا، حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج پیش‌بینی کیفیت هوای تهران بر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در روز جاری (یکشنبه) دلالت کرده و انتظار می‌رود تا روز دوشنبه وضعیت کیفی هوای بیش‌تر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط سالم قرار داشته باشد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به وضعیت جوی تهران تاکید کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز نسبت به دیروز است و در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی با تداوم روند کاهشی میزان ناپایداری جوی طی فردا از سرعت باد کاسته و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود. این شرایط در روز سه‌شنبه کمابیش ادامه خواهد داشت.

او افزود: دمای تهران طی دو روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

وی در پایان گفت: شاخص کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ و در شرایط سالم بود و اکنون پایتخت با شاخص ۶۵ همین شرایط را تجربه می‌کند.

کد خبر 390624

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha