همشهری آنلاین: فیلمبردار سریال‌های دانتون ابی و شرلوک و فیلم‌های سینمایی نجات سرباز رایان و نظریه همه چیز هنگام ضبط یک سریال در غنا کشته شد.

 او هنگام مرگ ۵۴ سال داشت.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين‌ديلي، مارك ميلسام يكي از فيلمبرداران پروژه تلويزيوني «زمين بخشنده» بود كه بخش‌هايي از آن در قاره آفريقا مقابل دوربين رفته است. اين سريال را شبكه BBC با موضوع محاكمه جنايتكاران جنگي مي‌سازد و قرار است شبكه نتفليكس آن را در گوشه و كنار دنيا پخش كند. ميلسام در صحنه بدلكاري يك خودرو در شب جزو گروه فيلمبرداري بود كه حادثه‌اي رخ داد كه به مرگ او منجر شد. گروه توليد اطلاعات جزئي‌تر از اين اتفاق در اختيار رسانه‌ها قرار نداده است.

ميلسام در پرونده خود همكاري در پروژه‌هايي چون نسخه تلويزيوني «بازي تاج و تخت» و «شرلوك» را ثبت كرده بود. ضمن اينكه علاوه بر كار با بزرگاني چون استيون اسپيلبرگ و جيمز مارش، از گروه فيلمبرداران پروژه جيمز باندي «ذره‌اي آرامش» در 2008 هم بود. شبكه BBC با انتشار بيانيه‌اي از مرگ ناگهاني ميلسام اظهار تاسف كرده و گفته مي‌شود تحقيق رسمي براي يافتن دليل يا دلايل مرگ اين فيلمبردار آغاز شده است.

«زمين بخشنده» يكي از پروژه‌هاي بزرگ شبكه BBC است كه كارگرداني آن را هوگو بليك بر عهده دارد. بليك بيشتر با ساختن مجموعه تلويزيوني و تحسين‌شده «زن محترم» شناخته مي‌شود كه سال 2014 به نمايش درآمد و جايزه گلدن گلوب بهترين بازيگر زن را براي مگي جيلنهال به ارمغان آورد.

کد خبر 390530

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha