همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به مسابقه حساس این تیم مقابل پرسپولیس گفت: من یک پرسپولیسی هستم اما کوتاه نمی‌آییم و در این مسابقه برای کسب پیروزی و تداوم صدرنشینی به میدان می‌رویم.

تارتار

به گزارش مهر، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از مسابقه با تیم پرسپولیس تهران اظهار داشت: بازی حساسی را مقابل تیم پرسپولیس داریم و امیدواریم موفق به کسب هر سه امتیاز شویم.

وی حضور و حمایت تماشاگران را در این مسابقه بسیار مهم دانست و اضافه کرد: امیدواریم با حمایت هواداران پرشورمان به آنچه مد نظر داریم در این مسابقه دست یابیم و هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: بازی مقابل تیم پرسپولیس بازی بزرگی است و در این هفته تیم‌های اول و دوم جدول با هم بازی دارند که دارای جذابیت‌های خاص خود است.

وی گفت: ما همان ابتدا اعلام کردیم که با تیم‌های مدعی رقابتی نداریم ولی جدول به گونه‌ای رقم خورد که ما رقیب پرسپولیس هستیم و کوتاه نخواهیم آمد و سعی می‌کنیم بازی خوبی را ارائه دهیم و تیم برنده بازی باشیم.

تارتار اضافه کرد: امروز در فوتبال دنیا نتایج را بازیکنان رقم می‌زنند و مربی هر چقدر با بازیکن بی‌کیفت کار کند نتیجه‌ای نخواهد داشت و حتما بازیکنان ما با کیفیت است که اینجای جدول هستیم.

وی گفت: تجربه بازیکنان ما از تیم‌های مدعی کمتر است ولی کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند. افتخار می‌کنیم اینجای جدول هستیم و باید بدون استرس بازی‌های خوبمان را ادامه دهیم و روندمان تداوم داشته باشد.

تارتار افزود: من یک پرسپولیسی هستم ولی امروز پیراهن پارس جنوبی بر تن من است و همه تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد و از همه هواداران می‌خواهم که لباس زرد بپوشند و حامی ما باشند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد وضعیت محرومان و مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: محروم نداریم و فقط یک مصدوم داریم.

کد خبر 390408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha