همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر اسلام آباد غرب گفت: دستور دو سال استمهال تسهیلات واحدهای مسکن مهر را دادم.

زلزله مسکن مهر

به گزارش خبرنگار ایسنا، عباس آخوندی امروز (پنجشنبه دوم آذر ماه) در ابتدای سفر یک روزه خود به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به اسلام آباد غرب سفر کرد.

آخوندی بعد از بازدید از بیمارستان نوساز شهرستان اسلام آبادغرب که در زلزله اخیر دچار آسیب شده، از پروژه های مسکن مهر این شهرستان نیز بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در جمع مردم اسلام آباد غرب و ساکنان پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان گفت: نباید نگران باشید ما در کنار شما هستیم و شما را رها نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه از هفته گذشته ارزیابی در خصوص خسارت واحدهای مسکن مهر این شهرستان شروع شده است اظهار کرد: تاکنون برخی واحدها ارزیابی شده و کار ارزیابی واحدها ادامه دارد.

آخوندی افزود: با ارزیابی واحدها، برای هر واحد پرونده ای تشکیل می‌شود تا مشخص شود چه اقدامی برای هر واحد انجام شود.

وی ادامه داد: باید مشخص شود کدام واحدها خسارت جزیی دیده و اگر بلوکی آسیب کلی دیده که باید برچیده شده و از نو ساخته شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دستور دادم جهت رفاه حال مردم وام واحدهای مسکن مهر دو سال استمهال داشته باشد.

وی تصریح کرد: فعلا این دستور را دادیم و پرداخت وام را به تاخیر انداختیم تا به مردم فشار نیاید.

آخوندی افزود: برای تصمیمات دقیق تر باید ارزیابی و برآورد خسارت صورت گیرد تا در جلسه هیات وزیران بتوان تصمیمات دقیق تری گرفت.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر شهرستان بیمه بودند، گفت: باید بیمه را فعال کنیم تا بتوانیم بخشی از خسارت‌ها را از بیمه دریافت کنیم.

کد خبر 390353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha