همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: دوران بزن و در رو از مسیرهای هوایی کشور تمام شده و در این راه مماشات سیاسی نخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی در یادواره شهیدان مدافع حرم فاتحین در حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی در شبستان مصلای امام خمینی(ره) افزود: شهدای عزیز ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا شهدای ترور، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم همگی ثابت کردند همواره فریاد هیهات من الذله در جمهوری اسلامی ایران ریشه دارد.

به گفته وی فرزندان این ملت با نثار خون خود ثابت کردند در صف کربلا ماندن محدود به زمان و مکان خاصی نیست.

امیرسرتیپ اسماعلی اظهار کرد: اکنون قاسم سلیمانی ها عملا اثبات کردند که دوران بزن و درو و از این دسته حرف ها به پایان رسیده و ما نیز این اطمینان را به مردم کشورمان می دهیم که دوران بزن و در رو از مسیرهای هوایی کشور تمام شده است و در این راه مماشات سیاسی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه پدافند، خط مقدم تهدیدات علیه کشور است، تاکید کرد: با ٣٧٠٠ نقطه پدافندی امروز اعلام می کنم مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشورمان قتلگاه دشمنانی است که قصد تجاوز به کشور را داشته باشند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) بیان داشت: دستاوردهای ملی کشور که حاصل دانش بومی و مرهون خون شهدا به دست آمده است اعتقادات ماست و پدافند امروز در خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت این دستاوردها است.

کد خبر 390308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha