همشهری آنلاین: سعید مرتضوی که در جلسه دادگاه پرونده شکایت روح‌الامینی حاضر نشده است علت عدم حضور در دادگاه را ابلاغ نکردن وقت رسیدگی از سوی شعبه تجدیدنظر و بی‌اطلاعی از زمان برگزاری اعلام کرد.

به گزارش تسنيم، سعید مرتضوی درباره علت عدم حضورش در دادگاه رسیدگی به شکایت اولیاء دم روح‌الامینی یکی از فوت‌شدگان حادثه بازداشتگاه کهریزک اظهار کرد: در رابطه با شکایت جدید آقای عبدالحسین روح الامینی که سابقاً چندین بار در ارتباط با آن حکم برائت و قرار منع پیگرد صادر شده و موضوع دارای اعتبار امر مختومه است، هیچ گونه وقت رسیدگی به اینجانب یا به آدرس وکیل منتخب من در این پرونده از سوی شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ابلاغ نشده است.

دادستان سابق تهران افزود: حتی در موارد قبلی به شماره تلفن همراه اینجانب از طریق دفتر دادگاه تماس می‌گرفتند و وقت رسیدگی را اعلام می‌کردند و من نیز حاضر می‌شدم ولی برای امروز چنین اقدامی هم از سوی دفتر دادگاه به عمل نیامده است.

مرتضوی اضافه کرد: صرف‌نظر از اینکه به علت دیسک کمر در استراحت پزشکی هستم، وکیلم ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز به همراه لایحه به دادگاه مراجعه کرده که رییس دادگاه از پذیرش لایحه من و وکیل منتخب در پرونده مذکور که با موضوع حقوق و دستمزد اینجانب در تامین اجتماعی توأم است، خودداری کرده است.

کد خبر 390137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha