همشهری آنلاین: در بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران طرح دوفوریتی کمک شهرداری تهران تا سقف ۱۰ میلیارد تومان به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه تصویب شد.

شورای شهر

به گزارش تسنیم، علی اعطا در پایان بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی برای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله که شهرداری براساس این طرح مکلف شد که لایحه‌ای در خصوص چگونگی حمایت از آسیب‌دیدگان به شورا ارسال کند.

وی در خصوص اجرا نشدن برخی مصوبات شورای چهارم گفت: برخی از آنها به دلیل عدم اعتبار اجرا نشده است که موارد آن در حال احصا شدن است و تذکرات لازم به شهرداری داده خواهد شد.

اعطا تصریح کرد: در بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران انتخاب 6 نفر از اعضای شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته پیگیری و نظارت موضوع بند «ز» مصوبه شهر دوستدار کودک در دستور کار اعضا قرار گرفت که با رأی اخذ شده، علی اعطا با 18 رای، شهربانو امانی با 17 رای، الهام فخاری 17 رای، حجت نظری 17 رای، زهرا صدراعظم نوری و بهاره آروین با 15 رای به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: در ادامه جلسه انتخاب 2 نفر از اعضای شورای شهر تهران بند الف ذیل ماده واحده مصوبه چگنگی طراحی و مدیریت بهره‌برداری از فضاهای فرهنگی واجتماعی و ورزشی شهرداری تهران جهت عضویت در کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبه مذکور با توجه به پیشنهاد کمیته‌های فرهنگی اجتماعی و شهرسازی و معماری، علی اعطا و حجت نظری در این بخش معرفی شدند که از 18 رای اخذ شده علی اعطا با 17 رای و حجت نظری با 13 رای به عنوان دو عضو شورا در این کمیته منصوب شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز طرح دوفوریتی الزام شهرداری تهران به حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه با 14 رأی به هیئت رئیسه شورای شهر تهران تقدیم شد که براساس این طرح اعضای شورا و کارکنان آن باید مبلغی را از حقوق خود را به نفع زلزله‌زدگان صرف کنند.

اعطا در پایان گفت: براساس طرح دوفوریتی قرار شد که شهرداری تهران با سقف 10 میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان کمک کنند ضمن اینکه با رأی اعضای شورای شهر تهران قرار شد تا پنجم آذرماه لایحه کمک به آسیب‌دیدگان غرب کشور را تا سقف 10 میلیارد تومان به شورا تقدیم کند.

 

کد خبر 390134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha