دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
۰ نفر

تحقیقات درخصوص مرگ اسرارآمیز جوان کارتن‌خواب از سوی تیم جنایی آغاز شده است.

به گزارش همشهري، ساعت 9:24 صبح ديروز 29 آبان ماه، رهگذراني كه از يكي از خيابان‌هاي مركز شهر عبور مي‌كردند 2پسرجوان را ديدند كه بي‌حال روي زمين افتاده بودند. آنها موضوع را به اورژانس و پليس اطلاع دادند. با حضور اورژانس، 2 پسر23ساله به بيمارستان منتقل شدند.از سوي ديگر مأموران كلانتري 105سنايي هم براي بررسي موضوع راهي بيمارستان شدند. 2پسرجوان تحت درمان قرار گرفتند اما يكي از آنها جان باخت‌؛ بنابراين موضوع به قاضي ويژه قتل پايتخت گزارش شد. در ادامه كارآگاهان در بازرسي از جيب‌هاي قرباني دست‌نوشته‌اي داخل كيف پولش پيدا كردند كه نوشته بود از زندگي خسته شده و براي همين دست به‌خودكشي زده است.

با وجود اين مأموران منتظر ماندند تا جوان ديگر حالش بهتر شود و به تحقيق از وي بپردازند. ساعتي بعد پسر جوان در تحقيقات گفت: من كارتن‌خواب هستم و مدت‌هاست كه در خيابان‌ها زندگي مي‌كنم. با قرباني يك‌ماه پيش در خيابان آشنا شدم، او را نمي‌شناسم و فقط نامش را مي‌دانم. او خودش را مهدي معرفي كرده و شرايط زندگي‌اش مانند من بود. وي ادامه داد: امروز صبح مهدي گفت كه از اين سردرگمي و بي‌خانمان بودن خسته شده و قصد خودكشي دارد. اين شد كه هردويمان قرص خورديم تا به زندگيمان پايان بدهيم اما من زنده ماندم.

با دستور قاضي جنايي، جسد قرباني به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات در اين خصوص براي شناسايي خانواده جوان كارتن‌خواب و كشف معماي مرگ وي ادامه دارد.

کد خبر 390053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha