پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: همه چیز عادی بود اما ناگهان در مسیر به بهانه خراب شدن خودرو به سمت اتوبان فتح پیچید و کنار جاده خاکی و خلوتی متوقف شد

مردشیطان صفت

راننده‌ي شيطان صفت با كمين در مسير فرودگاه‌هاي تهران زنان و دختران جوان را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد اما سرانجام در عملياتي غافلگيرانه در خانه‌اش محاصره و دستگير شد.

روزنامه‌ي ايران در اين باره نوشت: شامگاه 31 مرداد ماه زن سي‌ ساله‌اي كه پزشك متخصص زنان و زايمان بود با پريشاني و آشفته حالي خود را به پليس فرودگاه مهرآباد رساند و پرده از اقدام شوم راننده‌ي جوان يك خودروي پژو 405 برداشت.

اين زن در حالي كه به شدت گريه مي‌كرد، به افسر پرونده گفت: «ساعتي پيش از استانبول به فرودگاه امام خميني(ره) رسيدم و منتظر يك تاكسي بودم تا بتوانم براي پروازي ديگر به مهرآباد بروم.

در همان حال راننده جوان پژويي مقابلم ايستاد و ادعا كرد مسافركش است. او برخورد خوبي داشت. به همين خاطر اعتماد كردم و سوار خودرويش شدم.همه چيز عادي بود اما ناگهان در مسير به بهانه خراب شدن خودرو به سمت اتوبان فتح پيچيد و كنار جاده خاكي و خلوتي متوقف شد.

من كه از تاريكي هوا و خلوتي جاده ترسيده بودم به او اعتراض كردم و خواستم پياده شوم كه او با چاقويي به سمتم آمد و بي‌توجه به التماس‌هايم مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.

در آن لحظه تنها چيزي كه به ذهنم رسيد اين بود كه بگويم ايدز دارم تا دست از سرم بردارد. وقتي اين حرف از دهانم درآمد او به شدت كتكم زد و مرا در بيابان رها كرد و با خودرويش دور شد.»

با اظهارات اين زن با دستور سرهنگ شاهپور جعفري‌مرام، فرمانده پليس فرودگاه مهرآباد پرونده‌ي آدم‌ربايي وآزار و اذيت تشكيل شد و در اختيار بازپرس سيفي از شعبه‌ي اول بازپرسي دادسراي ناحيه‌ي 9 تهران قرار گرفت.

با توجه به حساسيت موضوع، مأموران پس از انجام تحقيقات پليسي و چهره نگاري متهم توسط زن جوان، توانستند رد او را در ميان تبهكاران سابقه‌دار به دست آورند.

به اين ترتيب با انجام هماهنگي‌هاي قضايي، مأموران پليس نيمه شب به محل زندگي متهم به نام «محسن» سي‌ويك ساله در شهرك بروجردي افسريه مراجعه و او را دستگير كردند.

پس از دستگيري مرد شيطان‌صفت، زن سي وشش ساله‌اي كه كارمند بانك بود به پليس فرودگاه مراجعه كرد و از راننده‌ي جوان شكايت كرد و در اظهاراتش به مأموران گفت: از فرودگاه سوار خودروي پژو شدم تا او مرا به كرج برساند اما در ميان راه راننده‌ي جوان به سمت جاده‌ي شهريار تغيير مسير داد و در مكاني خلوت و تاريك با تهديد چاقو مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و سپس در تاريكي بيابان رهايم كرد.

من متاهل هستم و از ترس آبرويم شكايتي نكرده بودم تا اين‌كه در فضاي مجازي اين راننده را شناسايي كردم و مي‌خواهم از او شكايت كنم.

با اظهارات اين زن، متهم از زندان به اداره‌ي آگاهي احضار شد و به آزار و اذيت كارمند بانك نيز اعتراف كرد و با اين اعتراف با قرار دو ميليارد ريالي به زندان رجايي كرج انتقال يافت تا به جرايم احتمالي ديگر او نيز رسيدگي شود.

منبع: همشهري سرنخ

کد خبر 390000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha