همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر دوشنبه-۲۹ آبان- شاهد بارش پراکنده برف در ارتفاعات ۳ استان کشور خواهیم بود.

به گزارش ميزان،فریبا گودرزی در مورد وضعيت آب و هوا گفت: سامانه بارشی که وارد کشور شده امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه وارد بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور خواهد شد.

وی افزود: به دلیل ورود این سامانه بارشی، شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در مناطق غربی و شمال غربی کشور خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت بارش باران در استان زلزله زده کرمانشاه اظهارکرد: از بعد از ظهر امروز در کرمانشاه شاهد بارش باران خواهیم بود و این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

گودرزی از احتمال بارش برف در برخی از نقاط کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر امروز در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و بخش‌هایی از شرق استان کرمانشاه شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی با اشاره به ورود پدیده گرد و غبار به ایران اظهارکرد: پدیده گرد و غباری که از کشور عراق وارد ایران شده، مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور را در بر می‌گیرد و طی روز‌های آینده شاهد کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای شهر تهران تصریح کرد: امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه، آسمان تهران، ابری خواهد بود و در برخی از مناطق بارش پراکنده باران گزارش شده است.

 

کد خبر 389973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha