چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سید محمد بطحایی،وزیر آموزش و پرورش از دوشیفته شدن مدارس سالم در مناطق زلزله‌زده خبر داد تا در تحصیل دانش آموزان وقفه ایجاد نشود.

محمد بطحایی، وزير آموزش‌و‌پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اقدام‌هاي وزارت آموزش و پرورش در مناطق زلزله زده، گفت: در کرمانشاه صدمه‌هاي زیادی به پیکر مدارس وارد شده و البته در دو استان کردستان و ایلام هم گزارش‌هایی از وارد آمدن صدمه به ساختمان مدرسه‌ها به دست ما رسیده است که بر اساس اعتبارهاي پیش‌بینی‌شده، قرار است  مدرسه‌هايی که قابل استفاده نیستندبه سرعت بازسازی شوند و مدرسه‌هايی که به دلیل خسارت ديدن سازه‌هایشان ایمن نیست، ایمن‌سازی شود.

او ادامه داد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که با تامین حداکثری ایمنی دانش آموزان، تحصیل‌شان ادامه پیدا کند و وقفه تحصیلی پیدا نکنند.

به گزارش ایسنا، او در پاسخ به پرسشی درباره این‌که تا چه مدت مدرسه‌هاي کرمانشاه تعطیل می ماند، گفت: منوط به این است که چه‌قدر بتوانیم راهکارهای موازی مانند دوشیفت کردن مدرسه‌هاي سالم یا ارسال کانکس را انجام دهیم که تلاش می‌کنیم از هفته آینده این کار انجام شود.

بطحایی تاکید کرد: برنامه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره به دانش‌آموزانی داریم که متاسفانه والدین خود را از دست داده‌اند تا به محض بازگشت آنان به مدرسه، خدمات مشاوره‌ای را آغاز کنیم تا آستانه تحمل بچه ها را در برابر پدیده‌ای که مدیریتش به دست کسی نبوده است، از طریق مشاوره، بالاتر ببریم.

کد خبر 388617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha