شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶
۰ نفر

راننده خودروی ٢٠٧ با شلیک گلوله مردی را به قتل رساند و فرارکرد.

به گزارش همشهري، عصر سه‌شنبه 16آبان‌‌ماه جاري، مأموران كلانتري 179خليج‌فارس با قاضي سيدسجاد منافي آذر كشيك قتل پايتخت تماس گرفتند و خبر از جنايتي دادند. با دستور قاضي جنايي، تيمي از كارآگاهان جنايي تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند.

آنطور كه مشخص بود مرد جواني در مسير شرق به غرب بزرگراه آزادگان، خروجي بزرگراه خليج‌فارس با شليك گلوله زخمي شده و هنگام انتقال به بيمارستان جانش را از دست داده بود.بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مقتول مردي ٣٢ ساله‌اي است كه بر اثر اصابت گلوله به پهلوي راستش به قتل رسيده است.

نخستين كسي كه پليس را خبر كرده بود، پسردايي مقتول بود. وي در برابر تيم تحقيق چنين گفت: حدود ساعت 15روز حادثه با پسرعمه‌ام (مقتول) تماس گرفتم و از او خواستم به قهوه‌خانه برويم، دقايقي بعد پسرعمه‌ام همراه با پسر سه ساله‌اش پيش من آمد و با هم به يك قهوه‌خانه حوالي اتوبان آزادگان رفتيم. چند دقيقه‌اي بيشتر از نشستن ما در قهوه‌خانه نگذشته بود كه تلفن همراه پسرعمه‌ام زنگ خورد و بعد از آنكه صحبتش تمام شد و تلفن را قطع كرد، گفت با فردي قرار دارد و بايد برود.

وي ادامه داد: با هم به محل قرارشان در بزرگراه آزادگان رفتيم و درحالي‌كه من و پسر مقتول داخل خودرو بوديم، پسرعمه‌ام از خودرو پياده شد و كنار بزرگراه رفت. لحظاتي بعد يك خودروي پژو 207پيش پاي پسرعمه‌ام توقف كرد و ناگهان راننده آن دو گلوله به سمت او شليك كرد.

در همين هنگام، پسرعمه‌ام يك سنگ از روي زمين برداشت و شيشه پژو 207را شكست، در نهايت راننده پژو 207از خودرو پياده شد و 3گلوله ديگر به سمت پسرعمه‌ام شليك كرد. من حسابي شوكه شده بودم و تا خواستم از ماشين پياده شوم قاتل سوار بر خودرواش شد و از محل گريخت.با دستور قاضي جنايي جسد مقتول به پزشكي قانوني منتقل شد و تيمي از كارآگاهان جنايي تحقيقات خود را براي كشف معماي اين جنايت مرموز آغاز كرده‌اند.

کد خبر 387982

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha