همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «تمام پول‌های دنیا» به کارگردانی ریدلی اسکات از جشنواره موسسه فیلم آمریکا کنار گذاشته شد.

همزمان با بالا گرفتن انتقادها از فساد اخلاقی کوین اسپیسی، فیلم سینمایی «تمام پول‌های دنیا» به کارگردانی ریدلی اسکات از جشنواره موسسه فیلم آمریکا کنار گذاشته شد. هر چند برنامه اکران عمومی آن در آمریکای شمالی همچنان برقرار است.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين‌ديلي، اسپيسي كه به خاطر رقم زدن ماجرايي غيراخلاقي در حدود سه دهه پيش به شدت تحت فشار قرار دارد، در «تمام پول‌هاي دنيا» با مارک والبرگ و میشل ویلیامز همبازي است. شركت تري‌استار در واكنش به اتهام‌هايي كه به بازيگر فيلم وارد شده، آن را از جشنواره AFI خارج كرد و در بيانيه خود چنين آورد: «ما به احترام کسانی که تحت تأثیر پرونده اخلاقي اسپيسي قرار گرفته‌اند، حضور در يك رويداد سينمايي را کاري نامناسب مي‌دانيم.»

تریلر جنایی «تمام پول‌های دنیا» که پيش از اين يكي از گزينه‌هاي جدي فصل جوایز سینمایی بود، داستان ربودن جان پل گتی سوم 16 ساله، بزرگ‌ترین پسر جان پل گتی جونیر (مجموعه‌دار كتاب و نوه جان پل گتی، غول نفت و میلیادر بدنام) است. اسپیسی در اين فيلم نقش جان پل گتی را ايفا كرده است.

پيش از اين شركت نتفليكس روابط خود را با اسپیسی قطع و توليد فصل بعدي سریال «خانه پوشالی» را به حالت تعليق درآورده بود. «گور» ديگر پروژه نتفليكس با بازيگر بدنام برنده اسكار است كه اسپيسي در آن نقش گور ویدال، نویسنده نامدار را بازي كرده است.

کد خبر 387741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha