سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز پخش فصل دوم مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها»، زمینه تولید فصل سوم آن به کارگردانی سروش صحت فراهم و زمان کلید خوردن آن مشخص شده است.

Lisanseha

به گزارش همشهري آنلاين، «ليسانسه‌ها» از سريال‌هاي موفق و پربيننده سال گذشته تلويزيون بود كه فصل زمستان در حدود 30 قسمت روي آنتن شبكه سه رفت. از همان زمان زمزمه‌هاي توليد ادامه سريال به گوش مي‌رسيد و خيلي زود به مرحله اقدام و عمل رسيد. حالا خبر مي‌رسد توليد فصل دوم «ليسانسه‌ها» در ادامه 28 قسمت فصل اول است و تا قسمت 60 قسمت ادامه خواهد داشت. قرار است پخش اين از شنبه چهارم آذرماه آغاز شود.

گفته مي‌شود تهيه‌كنندگان اين سريال براي توليد فصل سوم آن هم با مديران تلويزيون به توافق رسيده‌اند و اگر قرار به پخش شبانه باشد، فصل دوم تا روزهاي پاياني سال ادامه خواهد داشت. «فوق‌لیسانسه‌ها» نام فصل سوم است كه توليد آن براي سال آینده برنامه‌ريزي شده و به احتمال فراوان كسي جز صحت نمي‌تواند روي صندلي كارگرداني پروژه بنشيند. ماجرا هم ادامه داستان‌هاي سه دوست به نام‌هاي حبیب و مازیار و مسعود است.

امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی‌پور، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ‌چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی‌زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی‌آبادی و عرفان برزین با هنرنمايي بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی، آیدا نامجو و آتنه فقیه‌نصیری در «ليسانسه‌ها» بازي كرده‌اند.

کد خبر 387736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha