تنها دلیل قتل زن نوجوان این بود که او از ماجرای سرقتی ناکام خبر داشت.

متهم

دزدان كه تصور مي‌كردند اين زن ممكن است آنها را لو بدهد وي را به طرز هولناكي به قتل رسانده و جسدش را در اطراف شهرستان مرند رها كردند.به گزارش همشهري، شامگاه چهارشنبه گذشته افرادي كه از نزديكي سد شهيد كلانتري شهرستان مرند در آذربايجان شرقي عبور مي‌كردند با ديدن جسد غرق در خون زني جوان كه در كنار جاده افتاده بود، به وحشت افتادند و پليس را خبر كردند. طولي نكشيد كه تيم‌هاي تحقيق راهي محل حادثه شدند و در همان بررسي‌هاي اوليه دريافتند كه اين زن بر اثر اصابت ضربات سنگ به سرش جانش را از دست داده است.

با انتقال جسد به پزشكي قانوني، تحقيقات براي كشف راز جنايت شروع شد. مأموران كه در تلاش براي شناسايي هويت مقتول بودند متوجه شدند كه 15مهرماه، خانواده زن جواني به نام فريده به اداره پليس رفته و از ناپديد شدن دختر 16ساله‌شان خبر داده بودند. مشخصات دختر ناپديد شده با مشخصات مقتول مطابقت داشت و كمي بعد مشخص شد كه قرباني كسي جز فريده نيست. تحقيقات از خانواده زن جوان نشان مي‌داد كه وي مدتي قبل از شوهرش جدا شده و در خانه پدر و مادرش زندگي مي‌‌كرد اما 15مهرماه بي‌آنكه كسي را در جريان بگذارد خانه را ترك كرده و از آن زمان ناپديد شده است.

كارآگاهان در ادامه تحقيقات به سرنخ‌هايي دست يافتند كه نشان مي‌داد مقتول در اين مدت با مرد جواني ارتباط تلفني داشته است. در ادامه بررسي‌ها ردپايي از اين مرد در جنايت به‌دست آمد و وي دستگير شد. او در بازجويي‌ها به قتل زن جوان اعتراف كرد و مدعي شد كه جنايت را با همدستي 2نفر از دوستانش مرتكب شده است. وي گفت: از وقتي كه مقتول خانه‌شان را ترك كرده بود، با او در تماس بودم. مي‌دانستم كه جايي براي ماندن ندارد و به همين دليل به او پناه داده بودم.

مرد جنايتكار ادامه داد: مدتي قبل با 2نفر از دوستانم نقشه سرقت كشيديم و چون مقتول هم در جريان ماجرا بود، او را مجبور كرديم كه سكوت كند. اما زماني كه مي‌خواستيم نقشه را اجرا كنيم، موفق نشديم و سرقت ناكام ماند. با اين حال مي‌ترسيديم كه مقتول رازمان را فاش كند و به همين دليل با همدستانم تصميم گرفتيم وي را به قتل برسانيم. روز حادثه او را به خارج از شهر كشانديم و با ضربات سنگ به قتل رسانديم و جسدش را همانجا رها كرديم.

در همين حال عبدالله پاشاپور، بازپرس شعبه دوم دادسراي مرند با اشاره به اينكه زن جوان به‌دليل اطلاع داشتن از سرقت ناكام به قتل رسيده است، گفت: پس از پيدا شدن جسد اين زن شايعاتي مبني بر اينكه جسد مقتول مثله شده يا اينكه قاتلان به او تجاوز كرده‌اند در فضاي مجازي منتشر شد كه هيچ‌كدام از آنها واقعيت ندارد و بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه مقتول بر اثر ضربات متوالي سنگ، ضربه مغزي شده و به قتل رسيده است.به گفته وي، در اين پرونده 3متهم دستگير شده و در بازداشت به‌سرمي‌برند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 387626

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha