همشهری آنلاین: حضور رئیس کمیته‌ انضباطی در تمرین تیم‌ ملی و صحبت کردن او درباره مسائل انضباطی در تیم ملی موجب عصبانیت و اعتراض کی‌روش شد.

کارلوس کی‌روش

به‌ گزارش ‌ایسنا، دومین جلسه تمرین تیم‌ ‌ملی جمعه 12 مرداد در حالي در ورزشگاه آزادی برگزار شد که رییس کمیته‌ انضباطی در اواسط تمرین به ورزشگاه آمد و درباره مسائل مختلفی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

کارلوس کی‌روش پس از این که فهمید حسن‌زاده، رئیس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال به تمرین تیم‌ ‌ملی آمده است و درباره مسائل مختلف انضباطی صحبت می‌کند به کنار زمین آمد و با حالتی عصبانی خطاب به خبرنگاران و مسئولان، گفت‌: چرا رئیس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال به تمرین تیم‌ ‌ملی می‌آید و در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کند که نظم تمرین تیمم را بر هم می‌ریزد. او با چه اجازه‌ای این کار را انجام می‌دهد و مخل آرامش تیم‌ ‌ملی می‌شود؟ کی‌روش سپس در ادامه‌ اعتراض خود به این حرکت، گفت‌: اگر رئیس کمیته‌ انضباطی می‌خواهد به تمرین تیم‌ ‌ملی بیاید و صحبت کند ابتدا حقوق من را واریز کند.

کارلوس کی‌روش در ادامه‌ باز هم عصبانیت خود را نشان داد و خواستار توضیح درباره این اتفاق از سوی مسوولان حراست فدراسیون فوتبال شد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال با چهره‌ای عصبانی ادامه تمرین را زیر نظر گرفت و احتمالا این موضوع را از سوی رئیس فدراسیون فوتبال پیگیری کند.

کی‌روش گفت: او (حسن‌زاده) امروز مخل برنامه‌های تیم‌ ‌ملی شد.

کد خبر 387118

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha