همشهری آنلاین: جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید فهمیده امروز نگین ایران اسلامی و مبانی اصلی در حوزه دانش آموزی است، گفت: آموزش و پرورش با درایت، این مهم را با اثربخشی خود پیش بینی کرده و آن را به کتاب های درسی بازگرداند.

علی فضلی

به گزارش ایرنا، سردار علی فضلی روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید فهمیده به مناسبت فرارسیدن سالروز نوجوان شهید در کرج، اظهار داشت: ماندگاری فرهنگ شهید فهمیده که بی نظیر و بی بدیل است و پیام دلنشین امام خمینی(ره) و اتفاقات بزرگی که در سایه این مهم افتاد، الگویی است برای امروز و آینده تا همه بتوانیم از آن بهره معنوی ببریم.

وی خاطرنشان کرد: اصل درس شهید فهمیده به کتب درسی برگشته است و این مهم به علت اثربخشی و ایجاد تحول در آموزش و پرورش بوده است.

سردار فضلی با تجلیل و قدرشناسی از خانواده این شهید، خاطر نشان کرد: با حمایت کم نظیر و در اقدامی مشترک میان آموزش و پرورش، سپاه و بسیج توانستیم دانش آموزان را برای آشنایی بیشتر با دفاع مقدس، ائمه اطهار، انقلاب اسلامی و شهیدان که استوانه های اصلی این انقلاب هستند، عازم کربلای ایران کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی، گفت: به همین مناسبت برنامه هایی در این هفته برگزار می شود.

کد خبر 386785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha