همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح و مقتدر کشور را خار چشم دشمنان نظام و انقلاب دانست و گفت: استکبار همواره به دنبال تضعیف این نیروهای ارزشی و ولایی بوده تا به کشور آسیب وارد کند.

حبیب الله سیاری

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز یکشنبه در مراسم تجلیل از شهدا و جانبازان کرمانشاهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در تالار گل نرگس، با تجلیل از مقام شامخ شهدا، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب ما هرچه داریم به برکت خون شهداست.

وی با بی نظیر دانستن امنیت کشور، اظهارکرد: این موضوع به برکت خون شهدا حاصل آمده و باید خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ شاکر و سپاسگزار باشیم.

دریادار سیاری با بیان اینکه توسعه و رشد فزاینده ای که امروز در کشور شاهد هستیم به دلیل امنیت بسیار خوبی است که حاصل شده، گفت: اگر امنیت نباشد توسعه ای نیز اتفاق نخواهد افتاد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و افزود: در عصر کنونی، استکبار با اعزام گروه های تروریستی به منطقه سعی در ایجاد ناامنی دارد اما این همه ماجرا نیست چرا که آن ها در مرحله بعد هدفشان نفوذ در ایران است.

وی گفت: مدافعان حرم با تاسی از شهدای بزرگوار دفاع مقدس به فراسوی مرزها اعزام شدند تا از وقوع برنامه های آتی دشمنان جلوگیری کنند، کار آن ها بسیار ارزشمند است و باید قدردان مجاهدت های این عزیزان باشیم.

سیاری افزود: امروز دشمن به هر حیله ای متوسل می شود تا به کشورمان نفوذ کند و استقامت و عزت و شرف را از ملت ایران سلب کند.

این مقام ارشد نظامی، یکی دیگر از برنامه های دشمنان را تضعیف نیروهای مسلح و توان دفاعی کشور ذکر کرد و افزود: ما باید آنقدر قوی باشیم که هیچ قدرتی در دنیا حتی نتواند فکر تعرض به این آب و خاک را در سر بپروراند که خوشبختانه اینگونه نیز هست.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک اگر ما توان بازدارندگی خود را از دست بدهیم دشمنان لحظه ای در تعرض به کشورمان کوتاهی نمی کنند بنابراین باید تحت هر شرایطی قدرت دفاعی خود را حفظ و آن را افزایش دهیم.

دریادار سیاری گفت: باید با حرکت در خط ولایت فقیه و حفظ بصیرت خود در همه حال راه را بر دشمنان ببندیم و به گونه ای اقدام کنیم که آن ها نتوانند کاری از پیش ببرند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به ایستادگی و رشادت مردم کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: مردم غیرتمند کرمانشاه با شجاعت و غیرت مثال زدنی خود افتخارات زیادی برای تاریخ این استان رقم زدند.

وی در پایان به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کرمانشاه سینه ستبر انقلاب اسلامی است، اشاره کرد و گفت: این استان شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و در پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیز سهم بسزایی داشت.

استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 9800 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

کد خبر 386639

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha