سارق حرفه‌ای بعد از هر سرقت، تصویر اموال مسروقه را در شبکه‌ها و سایت‌های خرید و فروش می‌گذاشت و آنها را آنلاین می‌فروخت.

به گزارش همشهري، مدتي قبل مأموران پليس پايتخت با شكايت‌هايي روبه‌رو شدند كه از فروش اموال مسروقه از طريق سايت‌ها و شبكه‌هاي مجازي حكايت داشت. شاكيان مي‌گفتند كه مدتي پس از دستبرد سارقان به خانه‌شان، تصاوير اموالشان را در اين سايت‌ها و شبكه‌ها ديده‌اند كه به فروش گذاشته‌ شده‌اند.

سرهنگ رضا بستو، رئيس پليس پيشگيري پايتخت گفت: با هماهنگي پليس فتا و در بررسي‌هاي تخصصي سرنخ‌هايي از سارق به‌دست آمد و در نهايت مأموران موفق شدند مخفيگاه وي را در حوالي خيابان جمالزاده شناسايي كنند. در جريان عمليات دستگيري، متهم كه متوجه حضور پليس شده بود از طريق پشت‌بام سعي كرد فرار كند كه موفق نشد و به دام افتاد. در بازرسي مخفيگاه او تعداد زيادي اموال مسروقه شامل ضبط و باند، ابزار و لوازم فيلمبرداري، دوربين فيلمبرداري و... كشف شد. به گفته سرهنگ بستو، متهم در اعترافاتش گفت كه پس از شناسايي خانه‌هايي كه كسي در آنها حضور نداشت، به آنجا دستبرد مي‌زد و اموال مسروقه را اينترنتي به شهروندان مي‌فروخت.

کد خبر 386393

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha