همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: دشمن دائما روش‌های خود را در عرصه مبارزه با جمهوری اسلامی تغییر می‌دهد و ما باید در این رابطه هوشیار باشیم و در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آمادگی پاسخگویی را داشته باشیم.

 فرزاد اسماعیلی

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی در دوره معارف جنگ دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) که به منظور انتقال تجارب عملیاتی، فرهنگی و معنوی دوران دفاع مقدس به دانشجویان ارتش در محل این دانشگاه برگزارشد، این مطلب را عنوان کرد.

وی اظهارکرد: امروز بسیاری از توطئه‌ های دشمنان به برکت امام زمان (عج) و هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از بین رفته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: شما دانشجویان این دانشگاه جوانانی هستید که دوران دفاع مقدس را ندید‌ه‌اید و باید در باره دفاع مقدس برای شما با ظرافت و دقت بیشتری صحبت کرد.

امیر سرتیپ اسماعیلی اضافه کرد: کسی که منافع خودش را بر منافع ما ترجیح بدهد، قطعا دوست ما نیست، اما کسی که منافع خودش را بر حیات ما ترجیح بدهد این قطعا دشمن است؛ به همین دلیل است که امام بزرگوار فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.

وی در ادامه تاکید کرد: شما دانشجویان پدافند هوایی سربازان رهبر معظم انقلاب در این قرارگاه هستید و باید درعرصه شبکه‌های اجتماعی فعال باشید و با پرسش و پاسخ‌های خود چهره واقعی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را به همگان نشان دهید.

امیرسرتیپ اسماعیلی بیان داشت: روش استکبارجهانی و آمریکای جهانخوار به این صورت است که اول در یک کشور پایگاه نظامی می‌زند و سپس در راستای منافع خود گام برمی‌دارد و کشور مقابل را به ایالتی از کشور خود و دولتی در راستای تامین منافع خود تبدیل می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز مولفه‌های همبستگی ما بسیار زیاد است خانوادهای شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، پیشکسوتان و حججی ‌ها و از همه مهمتر ولی فقیه عزیزمان از مولفه‌های همبستگی در کشور هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار کرد: ترامپ بداند که اگر مولفه رزم دارد، جمهوری اسلامی ایران نیز دو بازوی الهی با یک نگاه ولایی دارد، که هر گونه اقدامی را در نطفه خفه می‌کند.

وی گفت: سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از دین مبین اسلام است و دشمنی آمریکا با ما هیچ وقت تمام نمی شود، چرا که آمریکا، استکبار جهانی است و هنوز هم آنها در حال اجرای کاپیتالاسیون در برخی کشورهای دنیا هستند و ما نمی توانیم با همچین کشوری سازش کنیم.

امیر سرتیپ اسماعیلی در ادامه اظهارکرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره به دنبال دفاع از مظلوم بوده و هستند اما نیروهای مسلح استکباری، مظلوم کشی می کنند، دشمنی ما با استکبار جهانی، ابدی است و دشمنی آمریکا هم با جمهوری اسلامی ایران تمامی ندارد؛ فصل الخطاب در کشور ما رهبر معظم انقلاب است و همه ما باید حرف ایشان را گوش کنیم.

وی تاکید کرد: جوانان ما باید به همان صورت آتش به اختیار که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در فضای مجازی عمل کنند و بی‌تفاوت نباشند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: ترامپ به ملت ما و سپاه حمله می‌کند و این به دلیل موفقیت های جمهوری اسلامی است. بعضی ها به غلط تحلیل می‌کنند که صحبت‌های ترامپ باعث همبستگی ملت ما شد، اما این موضوع و تحلیل درست نیست.

وی افزود: در کشور ما نور ولایت وجود داد و در کشور ما، همه احزاب و جریانات سیاسی به سمت آن حرکت می‌کنند، افکار سیاسی و علایق سیاسی در کشور متفاوت است اما همه آنها در پایان به یک نقطه می رسند.

امیر سرتیپ اسماعیلی در ادامه اظهار کرد: آمریکاییها غلط می‌کند که به ما حمله نظامی کنند و اظهار نظر در این باره را باید به نظامیان و فرماندهان دفاعی کشور سپرد.

وی در پایان یادآور شد: در زمان هشت سال دفاع مقدس عدد هواگردهای عراق که نابود شد 56 درصد کل توان هجومی رژیم بعثی صدام بود و در آن دوران تنها 10 درصد تجهیزات پدافند هوایی ما نابود شد.

کد خبر 386164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha