همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: در بیش از ۲۰ روز رفت و بازگشت مردم به عراق، ۶ هزار نیروی بهداشتی و درمانی افتخار خدمت به زائران امام حسین(ع) را خواهند داشت.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهري آنلاين، سید حسن هاشمی، در آیین اعزام و بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی، اظهار داشت: امسال ظرفیت خدمات وزارت بهداشت به زائران اربعین حسینی 3 برابر افزایش یافته و چندین فروند بالگرد اورژانس، بیمارستان‌های ثابت و سیار، 800 دستگاه آمبولانس و تعداد قابل توجهی نیروی اورژانس، بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌های واگیر، به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

وزیر بهداشت گفت: قدرت اسلام در مراسم پیاده روی اربعین به خوبی نمایان می‌شود. اسلام ناب محمدی در پرتو انقلاب اسلامی یک بار دیگر بعد از قرن‌ها، خودنمایی کرده و این پاسخی است به همه افرادی که نمی‌توانند قدرت ایران و انقلاب اسلامی و امت دلداده به اهل بیت را ببینند و مشکل آنها این است که نه می‌شناسند و نه می‌توانند بشناسند چرا که کور دل هستند و طبیعی است که تمام راههایی که برای آسیب به دین اسلام انتخاب می‌کنند، به بیراهه ختم خواهد شد.

هاشمي افزود: حق، ماندنی و باطل نابود شدنی است، امیدوارم مامورریت نیروهای بهداشتی و درمانی مورد قبول و رضایت خدا واقع شود و در کارنامه آنها ثبت و ذخیره ای برای آخرت این خادمان و خانواده‌های‌شان شود.

وزير بهداشت با تاکید بر آمادگی کامل وزارت بهداشت برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: علاوه بر وزارت بهداشت، نیروها و امکانات بسیج جامعه پزشکی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان‌های بهزیستی، تامین اجتماعی و هلال احمر در آمادگی کامل قرار دارند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: بخشی از زائران اربعین حسینی از کشورهای پاکستان و افغانستان به عراق اعزام می‌شوند و در طول مسیر آنها خدمات بهداشتی و درمانی فراهم شده و ما در کنار تمام زائران با افتخار هستیم و امیدواریم که این راه، سال به سال فروزان تر و پر رهروتر ادامه داشته باشد.

کد خبر 386145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha