شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۵:۳۹
۰ نفر

نسیمه پوراکبری: یکی از ابزارهای مهم ارتباطی، اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی به مشتریان در هر سازمان و مؤسسه‌ای اعم از دولتی یا خصوصی وب‌سایت اینترنتی است.

سایت اینترنتی شرکت مخابرات استان تهران به نشانی: www.tct.ir نیز که از سال 1378 راه‌اندازی شد، یکی از ابزارهای خدمات‌رسانی شرکت مخابرات است که با توجه به این‌که تقریبا همه شهروندان تهرانی به نوعی با مخابرات تهران سر و کار دارند، می‌توان مخاطبان این سایت را همه ساکنان استان تهران دانست؛ چیزی بیش از 10 میلیون نفر.

بخش اصلی اخبار در وسط ایندکس سایت ارائه شده است و هر روز به‌روزرسانی می‌شود. همچنین اطلاع‌رسانی در زمینه معرفی شرکت مخابرات استان تهران، مباحث و اخبار خصوصی‌سازی، تابلوی اعلانات، اطلاعات موردنیاز نیروی انسانی شرکت، اطلاعات و آمار عملکرد شرکت، عکس‌ها و گزارش‌های تصویری و آگهی‌های مناقصه، مزایده و حراج از دیگر بخش‌های مهم سایت است که هریک در منوی مربوط به آن درج شده است.

خدمات Online در سایت به مشترکین

در سایت اینترنتی شرکت مخابرات استان تهران ارائه ریزمکالمات تلفن ثابت، پرداخت اینترنتی قبوض تلفن، کشف مزاحمت‌های تلفنی و دسترسی به شماره تلفن‌های مشترکین حقیقی و حقوقی 118 کشور به صورت Online انجام می‌شود. همچنین فرم‌های موردنیاز مشترکین به همراه مدارک موردنیاز به صورت offline در دسترس کاربران است.

فرآیندهای موردنیاز مشترکین

اطلاعات و فرآیندهای موردنیاز مشترکین تلفن ثابت در بخش‌های مختلف سایت از جمله در منوی «مشترکین» که در سمت راست صفحه اصلی قرار دارد، به شرح ذیل درج شده است: راهنمای مشترکین با عنوان «کتابچه راهنمای مشترکین تلفن ثابت» ؛‌نشانی و ایمیل مراکز مخابراتی، شبکه هوشمند IN، سرویس ISDN، سرویس ADSL، دفاتر خدمات ارتباطی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت و تلفن شبکه هوشمند و...

نشانی‌های موردنیاز شهروندان و مشترکان تلفن ثابت هم در بخش مربوطه درج شده است. از جمله مراکز توزیع کارت تلفن و نشانی و ایمیل مراکز مخابراتی در پایین صفحه اصلی، نشانی پست الکترونیکی مدیران، نماینده کارکنان شرکت، روابط عمومی، واحد ارتباط مردمی 190 و ادارات کل در منوی سمت راست.تعرفه خدمات تلفن ثابت، تلفن همراه و رومینگ بین‌الملل، تلفن همگانی باجه اینترنت همگانی، کدهای خدماتی، امکانات اختصاصی، سرویس‌های دیتا، شبکه هوشمند IN، خدمات شارع 2 و تعرفه پی‌جو نیز در منوی سمت راست درج شده است.

پاسخگویی به مشترکان

در سایت www.tct.ir از طریق نشانی الکترونیکی pub_rel@tct.ir و تالار گفت‌وگو که منوی آن در سمت چپ و در بالای صفحه اصلی درج شده است، پاسخگویی به انتقادها و شکایات مشترکان و همکاران صورت می‌گیرد.

نامه‌هایی که به نشانی الکترونیکی سایت ارسال می‌شود به صورت روزانه بررسی و پاسخ لازم از ادارات کل مخابرات مناطق، کرج و شهرستان‌های استان تهران دریافت و به مشترک در کمترین زمان ارسال می‌شود، به‌طوری‌که از آغاز سال 86 تاکنون به 140 ایمیل رسیده، پاسخ ارسال شده است.

تالار گفت‌وگوی سایت اینترنتی نیز دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات همکاران و مشترکان را به‌نظر مسئولان می‌رساند و پاسخگویی نیز به صورت Online صورت می‌گیرد.

کد خبر 38608

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز