پدر خشمگین که پسر سه‌ماهه‌اش به نام امیرعلی را به قتل رسانده بود، صحنه جنایت را بازسازی کرد.

با تكميل تحقيقات، براي متهم كيفرخواست صادر شد و پرونده به‌زودي به دادگاه كيفري فرستاده خواهد شد.به گزارش همشهري، تحقيقات در اين پرونده از تيرماه امسال شروع شد. در آن زمان كودكي سه‌ماهه به نام اميرعلي كه 2هفته در بيمارستان رسول اكرم بستري بود به طرز مرموزي جانش را از دست داد و موضوع به قاضي سيدسجاد منافي‌آذر بازپرس ويژه قتل اعلام شد.

درحالي‌كه پدر كودك مي‌گفت كه پسرش ناگهان حالش خراب و دچار تشنج شده است اما پزشكي قانوني مدتي بعد مرگ كودك خردسال را خونريزي مغزي بر اثر اصابت جسم سخت به سرش اعلام كرد. كارآگاهان جنايي تهران در جريان بررسي‌ها متوجه شدند كه روز حادثه اميرعلي با پدرش در خانه تنها بوده و پس از آن حالش بد شده و به بيمارستان انتقال يافته است.

همين كافي بود تا اين مرد با دستور قاضي جنايي بازداشت شود. پدر 30ساله اميرعلي كه كارگر نانوايي است در تحقيقات به قتل پسرش اقرار كرد و گفت: ساعت10:45 صبح بيست‌وهفتم خرداد‌ماه بود، همسرم براي پرداخت قسط به بانك رفته بود. اميرعلي پيش من بود و همسرم گفت تا لحظاتي ديگر برمي‌گردد. آن روز خيلي اعصابم خراب بود.

شب قبل از حادثه با همسرم بحثم شده بود و او تا صبح با من حرف نزده بود. از سوي ديگر خانواده‌ام هم مدام مرا اذيت مي‌كردند و بهانه مي‌گرفتند. همه اينها به كنار، مشكلات مالي هم آوار شده بود روي سرم و از وقتي فرزندم به دنيا آمده بود گرفتاري‌هايم بيشتر شده بود. آن روز همسرم با عصبانيت خانه را ترك كرد و من ماندم و اميرعلي. او شروع به گريه كرد. هر كاري مي‌كردم آرام نمي‌شد. درحالي‌كه به‌شدت عصباني بودم يك لحظه كنترلم را از دست دادم و با دست 6 ضربه به سر و صورت پسرم زدم.

يكدفعه به‌خودم آمدم و ديدم پسرم ساكت شده است. خيلي ترسيدم. شيشه شيرش را آوردم اما هيچ واكنشي نشان نمي‌داد. مثل ديوانه‌ها دور خانه مي‌چرخيدم. همان لحظه همسرم رسيد و با ديدن وضعيت اميرعلي، او را به بيمارستاني در نزديكي خانه‌مان برديم. آن موقع به هيچ‌كس نگفتم چه اتفاقي افتاده است حتي به همسرم. او تصور مي‌كرد كه ناگهان حال پسرمان خراب شده است.

اميرعلي 2هفته در بيمارستان بستري بود تا اينكه جانش را از دست داد و من از شدت عذاب وجدان تمام واقعيت را به همسرم گفتم. پدر اميرعلي پس از دستگيري، در اختيار پزشكي قانوني هم قرار گرفت و با انجام بررسي‌ها مشخص شد كه او اختلالات شخصيتي دارد اما هنگام قتل جنون نداشته است. پس از آن متهم به محل حادثه رفت و به بازسازي صحنه قتل كودكش پرداخت. حالا با گذشت 5‌ماه از زمان حادثه و تكميل تحقيقات، قاضي جنايي كيفرخواست در اين پرونده را صادر كرده‌است.

اين پرونده در حالي به دادگاه كيفري فرستاده مي‌شود كه مادر كودك، شوهرش را بخشيده و متهم در دادگاه از لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه خواهد شد.

کد خبر 386075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha