همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت میان ارتش و سپاه به عنوان یک لشکر الهی به گونه‌ای است که دشمن هوس اختلاف افکنی نمی‌کند.

کیومرث حیدری

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در همایش بزرگ همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(وحدت) که به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی توضیح داد: وحدت ارتش و سپاه یک اعتقاد قلبی در بین نیروهای مسلح کشور است و این لشکر الهی (ارتش و سپاه) تحت رکاب یک رهبر الهی قرار دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص برگزاری همایش بزرگ همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: همایش وحدت ارتش و سپاه به فرمان امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و در پاسخ به سخنان دور از ادب، انسانیت و گزافه گویی‌های اخیر رئیس جمهوری آمریکا برگزار شده و ما خواستیم موضع خود را علیه استکبار جهانی اعلام کنیم.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه افزود: ما این همایش بزرگ را برگزار کردیم تا وحدت خود را نشان بدهیم و بگوییم در کنار برادران سپاهی خود هستیم و اگر دشمن بخواهد به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توهین کند، اول باید ارتش جمهوری اسلامی ایران را در مقابل خود ببیند.

وی تصریح کرد: امروز برای حفظ اقتدار کشور، اطاعت از ولی فقیه رکن رکین است و دشمن نیز همین موضوع را هدف گرفته چرا که دشمن ما بسیار باهوش است و تفرقه انداختن بین امت و امام مسلمین را می خواهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: اگر سپاه نبود؛ واقعا کشور هم نبود، پس اگر من و ما امروز هستیم به واسطه وجود سپاه در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی است.

امیر سرتیپ حیدری در پایان تاکید کرد: امروز به فضل الهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنند و سپاه و ارتش با وحدت و همدلی مضاعف خود پوزه دشمنان را به خاک می مالند چرا که روح ارتش و سپاه برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در یکدیگر گره خورده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، همایش بزرگ همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی) صبح امروز(دوشنبه) به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز شد.

در این همایش یکروزه که با محوریت همبستگی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه برگزار شده، تعدادی از فرماندهان دو نیرو به ایراد سخنرانی پرداخته و در خصوص راهکارهای ارتقای هم افزایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 386039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha