یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

در حادثه‌ای تلخ مادر و ۲ فرزندش بر اثر گازگرفتگی در پایتخت جان‌شان را از دست دادند.

ساعت10:13 صبح ديروز مرد جواني با اورژانس تهران تماس گرفت و گفت حال همسر و 2فرزندش بد است و به‌نظر مي‌رسد كه از هوش رفته‌اند. با حضور امدادگران اورژانس در محل و انجام معاينات اوليه مشخص شد كه زن جوان و 2فرزندش جان‌شان را از دست داده‌اند. در چنين شرايطي گزارش اين حادثه در اختيار پليس و بازپرس جنايي قرار گرفت و تيم تحقيق در محل حادثه كه طبقه اول ساختماني در شرق تهران بود حاضر شدند.

قربانيان زني 32ساله، پسر بچه‌اي 5ساله و دختري 9ساله بودند كه بررسي‌هاي اوليه حكايت از اين داشت كه به‌دليل نصب غيراصولي بخاري، قرباني گازگرفتگي شده‌اند. تيم تحقيق در نخستين اقدام به پرس و جو از پدر خانواده پرداخت. او كه از اين حادثه شوكه شده بود گفت: من كارمند شيفت شب يكي از ادارات هستم. صبح كه از سر كار به خانه آمدم متوجه شدم كه زن و 2فرزندم از خواب بيدار نشده‌اند.

اين موضوع به‌نظرم مشكوك بود و چند باري آنها را صدا كردم اما جوابي ندادند. فورا با اورژانس تماس گرفتم اما زماني كه امدادگران به محل آمدند گفتند كه آنها بر اثر گازگرفتگي فوت كرده‌اند و من حسابي شوكه شدم. به گزارش همشهري، اجساد مادر و 2فرزندش با دستور قاضي جنايي به پزشكي قانوني منتقل شدند.

کد خبر 385939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha