همشهری آنلاین: مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» به تهیه‌کنندگی محمد جواد عبدالرحمانی چندی پیش در لوکیشنی واقع در شهرک سینمایی غزالی کلید خورد و در حال حاضر مراحل تصویربرداری و تدوین را برای پخش از شبکه دو سیما پشت سر می‌گذارد.

سریال

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، «سوغات جنگل» در ۱۲۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با هدف ایجاد سرگرمی و ایجاد بستری آموزشی برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید می‌شود تا در نیمه اول آبان ماه روانه آنتن شود.

این مجموعه عروسکی سعی کرده با نگاهی طنز به دغدغه‌های خانواده‌ها و کودکان بپردازد.

امیر سلطان احمدی که شهرتش بیشتر به واسطه عروسک‌گردانی «پسرعمه زا» بوده است، کارگردانی هنری و داریوش کفایی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی سوغات جنگل را بر عهده دارند.

همچنین بهادر مالکی (صداپیشه فامیل دور)، نیوشا صدر و امیر سلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

شخصیت اصلی «سوغات جنگل» عروسکی به نام نادر است و در کنار او سه بازیگر اصلی حضور دارند. در هر قسمت از این مجموعه به فراخور موضوع و داستان چهره های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش و ... به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می‌کنند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» آمده است:

طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده‌ای سه نفره می‌شود و همین مسئله آغازگر ماجراهایی برای آنها است ... .

سایر عوامل «سوغات جنگل» عبارتند از:

مجری طرح: علی عبدالرحمن/ مدیر تولید: مرتضی افضلی/ مدیر تصویربرداری: رضا مقصودی/ صدابردار: فرهاد امامی / تدوین: مهشاد امیری و سهیلا موسوی/ جلوه های ویژه: یونس محمدی/طراح صحنه و دکور : امیر بنایی / طراح لباس: مهرنوش بلمه/ طراح گریم: حمید پور سیفی/ آهنگساز: کیوان کیارس.

کد خبر 385904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha