همشهری آنلاین: مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: تجلیل از مدافعان حرم تجلیل از باورها، اعتقادات دینی، انقلاب اسلامی و بلوغ ملت ایران است.

نشست

به گزارش ایرنا، علی اصغر جعفری در نشست خبری مشترک با معاونت صدای جمهوری اسلامی افزود: امروز با حضور مدافعان حرم، بخوبی شاهد طلوع خورشید در جهان اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه دفاع از ولایت را ازدفاع مقدس وانقلاب اسلامی داریم، تصریح کرد: اتفاقاتی که امروز درجهان اسلام رخ می دهد موجب خشم استکبارجهانی شده است، استکبار، امروز درمواجهه با جمهوری اسلامی همچنان با شکست روبروست وهمواره قصد دارد با نفوذ کشورمان را با شکست مواجه کند.

وی تاکید کرد: به هیچ کس اجازه توهین به مقدسات را نخواهیم داد.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

جعفری تاکید کرد: وظیفه داریم تا فرهنگ دفاع مقدس را تقویت کنیم وپاسخ معاندان نظام را بدهیم واقدام به آگاه سازی نسل جوان به دفاع مقدس کنیم.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری رزمواره مدافع حرم گفت: این رزمواره با همکاری چند دستگاه از جمله معاونت صدای جمهوری اسلامی، وزارت ارشاد، رادیو ایران ومعاونت فضای مجازی در دو بخش تخصصی (مربوط به رسانه ها) و مردمی (علاقمندان و مردم) برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان می توانند از امروز 30 مهر تا 30 آذرماه آثار تولیدی خود را در به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

جعفری ادامه داد: البته این جشنواره دارای بخش های دیگری هم همچون شنیداری، تلویزیون، خبرگزاری ها، موسیقی، مجازی، هنری و بخش اختتامیه است که آثار رسیده به بخش های مرتبط ارجاع وداوری خواهد شد.

وی زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را 18 دیماه اعلام کرد و گفت: به منتخبان جوایز نقدی همراه با تندیس وو لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

وی از زیباسازی شهرداری تهران و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی هم به منظورهمکاری در برگزاری این رزمواره قدردانی کرد.

جعفری ابراز امیدوای کرد با تشریک مساعی همه دستگاه ها شاهد برگزاری با شکوه این رزمواره باشیم.

وی هدف از برگزاری این رزمواره را انقلابیگری، مقاومت مردمی، معرفی مدافعان حرم و خانواده هایشان، تقویت روحیه انقلابی وجهادی، پیگیری بیانات مقام معظم رهبری، معرف آثار هنری هنرمندان در مقوله دفاع مقدس،تقویت حرکت های هنری ورسانه ای در حوزه مدافعان حرم برشمرد.

جعفری خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در این رزمواره می توانند آثر خودرا به سایت www.razmvare.ir ارسال کنند.

کد خبر 385887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha