یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرصت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۳۰ مهر پایان می یابد و داوطلبان امکان انتخاب ۲۰ کدرشته را دارند.

به گزارش مهر، حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش در اين باره گفت: فرصت انتخاب رشته از ۲۴ مهر آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۳۰ مهرماه ۹۶ مهلت دارند ۲۰ کدرشته محل را در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب کنند.

وی گفت: با توجه به اعلام رشته محل های جدید و انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، داوطلبان برای انتخاب رشته باید به این اطلاعیه ها توجه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کلیه متقاضیانی که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می‌توانند باتوجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ و مندرجات اطلاعیه مذکور تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تا امروز ۳۰ مهر ۹۶ تعداد ۸۹ هزار و ۲۰۹ نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، کدرشته های مورد علاقه خود را انتخاب کرده اند.

توکلی اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که در کدرشته محل های تحصیلی دارای شرایط خاص و بورسیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ پذیرفته شده اند حق انتخاب رشته در این مرحله را ندارند.

کد خبر 385859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha