همشهری آنلاین: رقابت‌های نخبگان جهان (۲۰۱۷elite games) در شهر کمر ترکیه در حال برگزاری است و کاروان ورزش کارگری کشورمان در ۴ رشته ورزشی با ۳۰ ورزشکار در این رویداد بزرگ بین‌المللی حاضر شده است.

Sumo Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، در روز نخست رقابت‌های نخبگان جهان، ملی‌پوشان کار و تلاش کشورمان در رشته سومو توانستند با غلبه بر قدرت‌های جهان مقتدرانه بر سکوی نخست قرار گیرند.

این در حالیست که کاپیتان مصطفى محمودى، نایب قهرمان بازى هاى نخبگان جهان در دسته ٨٥ کیلوگرم سومو شد. میلاد رحیمى على آبادى با نمایش قدرت و شایستگى مثال‌زدنى، قهرمان دسته ١٠٠ کیلوگرم سوموي نخبگان جهان شد و در فهرست برترین‌هاى سوموي جهان قرار گرفت.

در ادامه این مبارزات تیم ملی سوموي کارگران کشورمان با مدال برنز علیرضا علیزاده در دسته فوق سنگین وارد فهرست مدالیست‌هاى پربیننده‌ترین گروه وزنى سومو در بازى‌هاى نخبگان جهان شد.

علیرضا تنها، مجید رضایى عمران و مسلم فرامرزى با شکست تمامى رقبا در دسته سبک وزن، سکوى توزیع مدال آن دسته را با اقتدار تصاحب کردند.

شجاع مقصودى و ابوالفضل چروى با صعود به جمع چهار نفر برتر، عناوین دوم و سوم دسته ١١٥- کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

در دسته ٧٥- کیلوگرم وحید حسن‌نژاد و عادل حسینى جایگاه دوم و سوم را از آن خود كردند و بدين ترتيب ملی‌پوشان کار و تلاش کشورمان توانستند با اقتدار عنوان نخست این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

کد خبر 385843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha