شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

قاتلی که از داخل زندان خانواده مقتول را تهدید می‌کرد و از آنها می‌خواست رضایت دهند، تهدیدهایش را عملی کرد و با اجیر کردن ۲ آدمکش نقشه جنایتی دیگر ریخت.

به گزارش همشهري، عصر پنجشنبه گذشته مرد جواني همراه همسر و كودك 15ماهه‌اش داخل خودروي پرايد در حال عبور از خياباني در فاضل‌آباد استان گلستان بودند كه ناگهان 2مرد موتورسوار درحالي‌كه صورتشان را پوشانده بودند، به اين خودرو نزديك شدند. مردي كه ترك موتور نشسته بود، لوله سلاح شكاري خود را به سمت پرايد نشانه رفت و شروع به تيراندازي كرد.

او سپس همراه همدستش پا به فرار گذاشت. در اين حادثه زن جوان كه كودكش را در بغل گرفته بود، هر دو هدف اصابت گلوله قرار گرفتند. زن جوان از ناحيه بازو مجروح شد اما كودك خردسالش به‌دليل اصابت گلوله به سينه‌اش، وضعيت وخيمي داشت. پدر خانواده آنها را به سرعت به بيمارستان منتقل كرد اما كودك جان باخت.

در اين شرايط ماجرا به پليس گزارش شد و تيمي از كارآگاهان آگاهي زير نظر سرهنگ مجتبي مروتي، رئيس پليس آگاهي استان گلستان تحقيقات براي كشف راز جنايت را شروع كردند. در بررسي‌ها مشخص شد كه 2سال پيش پدر راننده پرايد به‌خاطر اختلافات فاميلي و در جريان يك درگيري به قتل رسيده بود.

قاتل جواني 22ساله و از اقوام مقتول بود كه بعد از اين حادثه به زندان افتاد. با اين حال وي از داخل زندان تلاش مي‌كرد تا از خانواده مقتول رضايت بگيرد و وقتي ديد آنها حاضر به گذشت نيستند، شروع به تهديد آنها كرد. در نهايت نيز تهديدهايش را عملي كرد و با اجير كردن 2آدمكش آنها را سراغ مرد جوان (راننده پرايد) فرستاد و باعث قتل كودك خردسالش شد. به گفته سرهنگ مروتي، تا‌كنون تعدادي مظنون در اين پرونده دستگير شده‌اند و تحقيقات ادامه دارد.

کد خبر 385807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha