همشهری آنلاین: شبکه نسیم در تدارک برنامه ای به تهیه کنندگی جواد فرحانی است که اکبر عبدی به عنوان مجری-بازیگر در آن حضور می‌یابد.

سریال

به گزارش مهر؛‌ محمد احسانی مدیر شبکه نسیم از یک برنامه جدید در این شبکه خبر داد و گفت: برنامه‌ای داریم که با حضور اکبر عبدی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی به تولید می‌رسد که فعلا در حال صحبت و مذاکره هستیم.

وی ادامه داد: تیم اتاق فکر این برنامه تشکیل شده است و ساختار به گونه ایست که آیتم های مختلف را شامل می‌شود و به نظرم برنامه جذابی خواهد شد.

مدیر شبکه نسیم درباره حضور اکبر عبدی در تلویزیون و شبکه نسیم توضیح داد: اکبر عبدی مجری-بازیگر این برنامه است، اما جزییات برنامه به مرور مشخص می‌شود.

به گفته وی، اکبر عبدی از بازیگرانی است که اکثر مخاطبان هم در سینما و هم در تلویزیون با او خاطره دارند و تلاش شده است که از این نوستالژی‌ها بهره گرفته شود.

احسانی در ادامه درباره برنامه «هزارداستان» و گفتگوهای متفاوتی که با افرادی چون نصیریان در آن شکل گرفته است، عنوان کرد: سعی می کنیم مردم را که در هر حوزه‌ای حرفی برای گفتن دارند دعوت کنیم. علی نصیریان و محمود فرشچیان که در این مدت به برنامه آمدند مکمل هستند چون اصل این برنامه قصه‌های مردم است و به تناسب بحث، گفتگوهایی هم با این پیشکسوت‌ها طراحی شده که جزو افتخارات و مفاخر فرهنگی ما هستند.

وی در پایان درباره بازگشت دورهمی و خندوانه و نظارت‌هایی که باید روی این برنامه‌های پرمخاطب صورت بگیرد توضیح داد: علی القاعده افرادی به برنامه‌ها می‌آیند که از قواعد آگاهی دارند. البته در بلندمدت ممکن است مشکلاتی برای هر برنامه‌ای پیش بیاید اما قطعا قاعده نیست. همانطور که می‌دانید برنامه‌هایی که در زمان طولانی پخش می‌شوند باید مخاطبان خود را نگه دارند و ممکن است خلاقیت‌هایی داشته باشند که برنامه افت نکند و خوشبختانه براساس نظرسنجی ها این برنامه‌ها بیننده قابل اعتنایی را جذب کرده بودند. درمجموع ما روی این برنامه‌ها نظارت داریم و ممکن است در مواردی مشکلاتی بوده باشد که سعی می‌کنیم آنها هم رفع شود.

کد خبر 385650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha