همشهری آنلاین: سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد گفت: همه دیدیم داور تا دقیقه آخر و حتی بعد از آن دست از تلاش بر نداشت تا ما شکست بخوریم و حتی نتیجه مساوی هم او را قانع نمی‌کرد!

علی دایی

به گزارش ورش سه، دايي با ادامه انتقادات خود از داوری عنوان کرد: در نیمه اول خودِ کمک داور پرچم زده و سر جایش در لب خط ایستاده ولی نمی‌دانم یکدفعه چه شد که نظر او تغییر کرد؛ فقط همین صحنه نبود و او باز هم روی برخی صحنه‌ها چشم‌پوشی کرد و دیدیم در وقت‌های تلف شده که هدف مدافع ما دفع توپ بود، تشخیص می‌دهد پاس به عقب داده و خطای دو ضرب اعلام می‌کند.

سرمربی سایپا ادامه داد: من چطور با این اتفاقات مبارزه کنم؟ اسم این بازی فوتبال نیست؛ همواره حرف می‌زنیم فوتبال ما در دنیا جوانمردانه است ولی این مسابقه هیچ چیزش جوانمردانه نبود؛ امشب بازیکنان ما دویدند ولی آنالیزها از تیم حریف و تمرین روزهای گذشته نتیجه را رقم نمی‌زد!

دایی با بیان اینکه حالا یکی از آقایان کمیته داوران کارشناسی داشته باشد، گفت: آقایی که چلنج را چالنج می‌گوید نظرش راجع به این اتفاقات چیست؟؛ علی دایی چه کاری باید انجام دهد و چطور می‌خواهند جواب من را بدهند؟؛ امشب علی دایی فقط سکته نکرد؛ عجیب اینجاست که به مساوی هم رضایت نمی‌دهند و می‌خواهند ما شکست بخوریم؛ این اتفاقات هم با این تصمیم‌ها می‌افتد تا به بیراهه برویم؛ در این بازی خیلی از مسائل زیر سوال رفت و تلاش بازیکنانی را که با جان و دل تلاش می‌کردند، با تغییر پنالتی زیر سوال بردند؛ من روحیه صفر شده بچه‌ها را برگرداندم.

او درخصوص مسائل فنی این دیدار ابراز کرد: ما از فولاد بهتر بازی کردیم و از هر نظر بهتر بودیم ولی یک سری مسائل دست من نیست؛ فرصت‌ها را به راحتی هدر دادیم و مثل همیشه باید روی این مشکل تمرین داشته باشیم؛ به دنبال تقویت تیم هستیم و از ابتدای فصل از 12 بازیکن خارجی تست گرفتیم که هیچکدام بهتر از نفرات خودمان نبودند.

سرمربی سایپا تاکید کرد: زدن ضربات آخر مادرزادی است و دست من نیست که این کار را انجام دهم؛ من تیم حریف را آنالیز می‌کنم. با تمرین کردن، بازیکن بهتر می‌شود ولی با تمرین کردن بازیکنی گلزن نمی‌شود چون گل کردن ضربه آخر مادرزادی است.

کد خبر 385644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha