همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۹۶ تا روز یکشنبه ۳۰ مهرماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات و همچنین ظرفیت‌های جدید تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از بعدازظهر امروز پنج‌شنبه 27 مهرماه بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: به منظور فراهم شدن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای انتخاب رشته بر اساس ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون مذکور اقدام نکرده‌اند مهلت انتخاب رشته تا ساعت 24 روز یکشنبه 30 مهرماه جاری تمدید شد.

توکلی ادامه داد: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه‌ها و دفترچه راهنما نسبت به ویرایش و اصلاح کد رشته‌های انتخاب خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تا ساعت 12 و 45 دقیقه امروز پنج‌شنبه 27 مهر تعداد 63 هزار و 677 نفر نسبت به تکمیل ظرفیت در این آزمون اقدام کرده‌اند.

 

کد خبر 385620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha