همشهری آنلاین: تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروی مقابل مکزیک به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال نوجوانان صعود کرد.

تیم ملی نوجوانان فوتبال

تيم ملي نوجوان ايران در مرحله يك‌هشتم جام جهاني نوجوانان با پيروزي دو بر يك مقابل مزيك خود را آماده مقابله با اسپانيا مي‌كند.

ملي‌پوشان ايران كه در مرحله قبل با سه پيروزي اقتدار خود را به نمايش گذاشته بودند، سه‌شنبه 25 مهر به مصاف مكزيك رفتند و توانستند بدون حضور كاپيتان ارزشمند خود با يك پيرزوي مقتدرانه، به مرحله يك‌چهارم اين مسابقات صعود كنند.

در دقیقه هفتم به دلیل خطای مدافع مکزیکی‌ها بر روی مهاجم ایران داور یک ضربه پنالتی به سود شاگردان «عباس چمنیان» اعلام کرد. «محمد شریفی» هافبک ایران پشت این توپ قرار گرفت و تیم ایران را یک بر صفر جلو انداخت.

چهار دقیقه بعد به دلیل اشتباه مدافعان مکزیک، «الهیار صیادمنش» مهاجم ایران در موقعیتی مناسب قرار گرفت و با استفاده از خروج دروازه بان مکزیک از دروازه، توپ را به شکل چیپ وارد دروازه حریف کرد تا ایران 2 بر صفر پیش بیفتد.

در نيمه اول«علی غلامزاده» دروازه بان ایران چندین موقعیت مناسب را از مهاجمان مکزیک دفع کرد، ولی در دقیقه 38 «دلاروسا» مهاجم این تیم در حالی که شوت سنگین یکی از بازیکنان این را غلامزاده دفع کرده بود، از غفلت مدافعین ایران استفاده و توپ را وارد دروازه ایران کرد تا اختلاف را به حداقل برساند.

 تیم مکزیک نيمه دوم را با انگيزه بيشتري آغاز كرد و بيشتر دقايق بازي ميدان‌دار بود. در اين نيمه يك بار تير دروازه ناجي ايران شد و چند ضد حمله بازيكنان ايران نيز با بي‌تجربگي بازيكنان نتوانست به گل تبديل شود.

داور در دقیقه 78 «یونس دلفی» یکی از ستاره‌های ایران در این مسابقات را با کارت زرد جریمه کرد و این بازیکن دو کارته شد و دیدار بعدی ایران را از دست داد.

تیم ایران در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان رساند تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. ایران در این مرحله برابر  تیم اسپانیا، كه توانست فرانسه را از پيش رو بردار بازي خواهد كرد.

کد خبر 385466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha