همشهری آنلاین: دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم تا اجازه دهند استخدام در آموزش وپرورش از طریق آزمون باشد، گفت: نسبت به تصویب کلیات طرح استخدامی حق التدریسیها گلایه داریم.

به گزارش مهر، مهدی نوید ادهم با اشاره به جزئیات جلسه شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در جلسه اخیر اعضای شورای عالی نسبت به مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی در ارتباط با استخدام نیروهای حق التدریس که کلیات آن به تصویب رسیده است، انتقاد کردند.

وی افزود: از ریاست مجلس، رئیس کمیسیون آموزش و نمایندگان درخواست داریم با توجه به نقش اساسی معلم در فرآیند یاددهی و یادگیری با توجه به مأموریت ویژه سنگین معلمین برای تحقق سند تحول بنیادین از تصویب این طرح خودداری کنند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: از نمایندگان مجلس درخواست داریم حداقل اجازه دهند که علاقه مندان به استخدام در آموزش و پرورش در امتحان سنجش صلاحیت حرفه ای شرکت کنند و حداقل نمرات لازم را به دست آورند.

نوید ادهم اظهار داشت: در ادامه اعضای شورای عالی، این نظام راهبری و مدیریت سند تحول بنیادین را تصویب کردند که پس از امضای رئیس جمهور به عنوان قانون لازم الاجرا در اختیار واحدهای ذیربط قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این چهارمین زیرنظام شش گانه سند تحول بنیادین است که به تصویب رسید.

کد خبر 385387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha