همشهری آنلاین: اجلاس دپارتمان لیگ جهانی در پاریس برگزار شد و نام این رقابت‌ها از سال ۲۰۱۸ به «لیگ ملت‌های والیبال» تغییر یافت.

مقر فدراسیون جهانی والیبال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شورای دپارتمان لیگ جهانی روز پنجشنبه (20 مهر) نشستی یک روزه در پاریس برای بررسی برنامه‌های این مسابقات در سال 2018 برگزار کرد که دکتر محمدرضا داورزنی، عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) و سرپرست فدارسیون ایران نیز در آن شرکت داشت.

این نشست همزمان با جشن هفتادمین سالروز تاسیس فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) بود.

یکی از مصوبه‌های این نشست تغییر نام «لیگ جهانی» به «لیگ ملت‌های والیبال» است که از سال 2018 در دو گروه مردان و زنان برگزار خواهد شد.

بر این اساس لیگ ملت‌های والیبال از سال 2018 در دو گروه زنان و مردان با حضور 16 تیم در سطح یک برگزار می‌شود که 12 تیم از جمله ایران تا هفت سال آینده ثابت هستند و چهار تیم نیز متغیر خواهند بود.

همچنین مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2018 مردان در مدت پنج هفته برگزار می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در هفته پنجم دور مقدماتی میزبان است.

در لیگ ملت های والیبال سال 2018 مردان هر تیم حداقل 15 بازی انجام می‌دهد که در مجموع 130 مسابقه برگزار خواهد شد.

در این نشست همچین به پخش زنده تلویزیونی و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در پخش زنده تاکید شد تا والیبال علاوه بر علاقه‌مندان در سالن‌های والیبال، تماشاگران تلویزیونی را به این رشته ورزشی جذب کند.

کد خبر 385045

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha