همشهری آنلاین: فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه این یگان با داشتن نیروهای انقلابی و جان برکف در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته ساخت داخل کشور ، در سطحی از آمادگی عملیاتی قرار دارد که می تواند به موقع هرگونه تهدید دشمن را با قاطعیت در هم بکوبد ، گفت: آمادگی انتقال دانش و تجربه خود به پلیس های ویژه کشورهای دوست را داریم.

حسن کرمی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ' حسن کرمی' در هشتمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با سفرا ، کارداران و نمایندگان سازمان های بین المللی مستقر در تهران، اظهار داشت: ایام حزن و اندوه شهادت سرور و سالار آزادگان جهان امام حسین (ع) را تسلیت عرض می کنم و یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی و آرزوی صحت و سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای ( مدظله العالی ) دارم.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سفرای کشورها را در ستاد مرکزی یگان های و یژه گرامی داشت و افزود: جمهوری اسلامی ایران، قدرت نوظهور و عامل ثبات در غرب آسیا برای مقابله با توطئه های خصمانه دشمنان خود برای تقویت و توسعه واحدهای نظامی و انتظامی از لحاظ جسمی و تجهیزاتی توجه ویژه ای کرده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با وجود تقویت بنیه دفاعی خود همیشه پیام آور صلح و دوستی بوده است و نمایندگان سیاسی کشورها می توانند نقش مهمی در ترویج و توسعه فضای دوستانه داشته باشند.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی تأمین امنیت داخلی برای ارتقاء شاخص های امنیتی جامعه نیاز به واحدهای عملیاتی چابکی دارد که بتواند با تحرک بالا پشتیبانی به موقع را از پلیس های تخصصی انجام دهد و در حال حاضر یگان های ویژه این مسئولیت را بر عهده دارد.

سردار کرمی در تشریح اقدامات یگان های ویژه ناجا عنوان کرد: یگان های ویژه ناجا در تابعیت فرماندهی نیروی انتظامی کشور، یکی از واحدهای واکنش سریع نیروهای مسلح ایران است و گسترش خوب و متناسب با تهدیدها از ویژگی این یگان است و واحدهای عمده آن در تهران و واحدهای پیش رو از سطح تیپ تا گردان در مراکز همه استان های کشور مستقر هستند.

وی اضافه کرد: یگان های واکنش سریع ملی و استانی ، قادر هستند با ترابری هوایی و زمینی و حداقل زمان ممکن در منطقه مأموریتی حاضر شوند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: در سند راهبردی و برنامه ششم توسعه، عملیات مقابله با اغتشاشات، عملیات ضدتروریستی، عملیات رهایی گروگان، عملیات دفاع شهری، عملیات مردم یاری و پشتیبانی از پلیس های تخصصی از مأموریت های اصلی یگان ویژه محسوب شده است.

وی تأکید کرد: فرماندهان تلاش می کنند با روحیه جهادی و اجرای برنامه های آموزشی مهارت لازم را برای انجام موفقیت آمیز مأموریت ها کسب کنند.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: به دلیل شرایط خاص منطقه غرب آسیا و جنگ های تروریستی که توسط اعیادی وابسته به قدرت های فرا منطقه ای ، طراحی و اجرا می شود، ما از آمادگی مستمر و شبانه روزی برخوردار هستیم و با اشراف اطلاعاتی اوضاع منطقه و تحرکات دشمنان کشورمان را زیر نظر داریم.

کد خبر 384845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha