همشهری آنلاین: ارائه قراردادهای جعلی و چک‌های نامعتبر گنبدیها را از لیگ برتر والیبال سال ۹۶ خارج کرد و سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد که تیم ایرانیان گنبد به دلیل عمل نکردن به تعهدات لازم از لیگ برتر کنار گذاشته شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم دور مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» قرار بود چهارشنبه (19 مهر) با شش دیدار در شهرهای تهران، کاشان، ورامین، اردکان، ارومیه و گنبد پیگیری شود.

پیش از آغاز لیگ برتر نماینده تیم والیبال ایرانیان گنبد با اعلام داشتن حامی معتبر درخواست حضور در این مسابقات را کرد و در راستای حمایت فدراسیون والیبال از شهرهای والیبال‌خیز، این تیم با واید کارت فدراسیون والیبال و با ارائه مدارک لازم در جمع دوازده تیم لیگ برتری قرار گرفت.

پس از برگزاری هفته نخست لیگ برتر با گزارشاتی که به سازمان لیگ و فدراسیون والیبال ارائه شد و بررسی اتفاقات رخ داده در این مدت، سازمان لیگ فدراسیون والیبال ظهر روز سه‌شنبه (18 مهر) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تیم ایرانیان گنبد به دلیل عمل نکردن به تعهدات و ارائه قراردادها با مهر و امضای جعلی (به گفته مدیرعامل باشگاه) و ارائه چک‌های ضمانت جعلی و نامعتبر و ارائه نکردن مجوز باشگاه، از لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران در سال 96 کنار گذاشته می‌شود.

بدین ترتیب بر اساس اعلام سازمان لیگ، تیم والیبال ایرانیان گنبد از جدول لیگ برتر والیبال در سال 96 حذف می‌شود و نتیجه بازی هفته نخست تیم شهرداری ارومیه با این تیم نیز از جدول نتایج خارج خواهد شد.

کد خبر 384837

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha