سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: «ارباب حلقه‌ها» و «گربه‌ای در پاریس» آخر هفته به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

سریال

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که آخر هر هفته در قالب برنامه «گیشه» فیلم های سینمایی را پخش و تحلیل می‌کند برای 20 و 21 مهر ماه دو دو انیمیشن جذاب و دیدنی «ارباب حلقه‌ها» و «گربه‌ای در پاریس» را برای پخش در نظر گرفته است.

بنابراین گزارش، «ارباب حلقه‌ها» پنجشنبه 20 مهر ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

این فیلم  در سال 1978 ساخته شد و انیمیشنی فانتزی و حادثه‌ای است که توسط رالف بکشی ساخته شده ‌است.این فیلم نامزد بهترین فیلم فانتزی از جشنواره فیلم‌های علمی و تخیلی و نامزد بهترین فیلم انیمشین از جشنواره گلدن گلوب بوده‌است. 

در داستان فیلم «ارباب حلقه‌ها» آمده است: فرودو جوان که مسئول نگهداری از حلقه ایست که توسط ارباب سیاهی  ساورون  ساخته شده باید از میان لشکریان ساورون این حلقه را به محل ساخت برده و آنرا نابود کند. گاندالف جادوگر نیک سرشت میگوید اگر این حلقه بدست ساورون بیفتد اهریمن بر جهان حکومت خواهد کرد.در این سفر خطرناک چند دوست وفادار و چند شوالیه جنگ جو  فرودو را همراهی میکنند...

انیمیشن «گربه‌ای در پاریس» محصول 2010 فرانسه به کارگردانی آلیان گاگنول و ژان لوپ فلیسیولی جمعه از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

این انیمیشن موفق به کسب نامزدی هشتاد و چهارمین دوره جشنواره اسکار برای بهترین فیلم پویانمایی شده است.داستان انیمیشن از آنجا شروع می‌شود که گربه‌ای، با دو خانواده در ارتباط است و این ارتباط سبب می‌شود که صاحب اصلی گربه که دختربچه‌ای است، در ماجرایی وارد شود که در گذشته پدرش و در حال مادرش نیز درگیر آن هستند...

برنامه «گیشه» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما پنجشنبه و جمعه ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

کد خبر 384727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha